Er det bare her hos mig, at Amino har fået et baggrundstapet som reklame, eller ser i andre også det?
Syntes jo ellers at Amino plejer at være pænt i designet, men nu flimmer det da ret meget for mine øjne. (Måske jeg skal have briller). Er Amino gået helt amok i reklamer og total på komproni med deres estetiske sans? Syntes jo ikke det ser så pænt ud. Hvad syntes i?
Jeg gider normalt ikke brokke mig over noget som er gratis at bruge - men jeg vil her gøre en undtagelse, fordi jeg læser amino mange gange dagligt, og byder også jævnligt ind med indlæg.
Det er ikke til at læse noget som helst i midten af skærmen, med de store reklameblokke på siden, når man kører fullscreen på browseren og 1650 pixel bred, så jeg er pga. dette begyndt at resize browseren til at passe med indholdet, selvom jeg foretrækker at læse alle andre sider i fuld skærm.
Ja, man kunne bare betale de 1000 kr og blive plus medlem - det er jeg bare ikke klar til endnu. Det kan da godt være, at jeg ikke er interessant at have på forummet så, men det er i hvert fald noget der generer mig og sikkert betyder, at jeg med tiden åbner amino færre gange pga. jeg ikke gider til at ændre størrelsen på browseren.
Jeg troede jeg var havnet på det forkerte site, men den har jo fået en tand opad lidt efter lidt, her i den senere tid. Men kønt er det ikke. Måske det er et salgstrik...
Det er rigtigt at tingene bliver sværer at læse og øjet skal lede længere efter det, det søger. Ikke særligt læsevenligt. Ærveligt, at man skal kigge på noget grimt, når nu Amino er sådan et godt forum. Der er selvfølgelig mange faktorer der spiller ind, reklameindtægter osv., osv. Men jeg føler mig hensat til gamle dage hvor designet var mindre afgørende og da flash kom frem og alt skulle dytte og båtte i et væk. Syntes det er et tilbageskridt for Amino.