Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor grimt kan det blive?

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)
Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Er det bare her hos mig, at Amino har fået et baggrundstapet som reklame, eller ser i andre også det?

Syntes jo ellers at Amino plejer at være pænt i designet, men nu flimmer det da ret meget for mine øjne. (Måske jeg skal have briller).
Er Amino gået helt amok i reklamer og total på komproni med deres estetiske sans? Syntes jo ikke det ser så pænt ud. Hvad syntes i?

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 22:31
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg gider normalt ikke brokke mig over noget som er gratis at bruge - men jeg vil her gøre en undtagelse, fordi jeg læser amino mange gange dagligt, og byder også jævnligt ind med indlæg.

Det er ikke til at læse noget som helst i midten af skærmen, med de store reklameblokke på siden, når man kører fullscreen på browseren og 1650 pixel bred, så jeg er pga. dette begyndt at resize browseren til at passe med indholdet, selvom jeg foretrækker at læse alle andre sider i fuld skærm.

Ja, man kunne bare betale de 1000 kr og blive plus medlem - det er jeg bare ikke klar til endnu. Det kan da godt være, at jeg ikke er interessant at have på forummet så, men det er i hvert fald noget der generer mig og sikkert betyder, at jeg med tiden åbner amino færre gange pga. jeg ikke gider til at ændre størrelsen på browseren.

Venlig Hilsen

Allan

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Skrevet kl. 22:42

Jeg troede jeg var havnet på det forkerte site, men den har jo fået en tand opad lidt efter lidt, her i den senere tid. Men kønt er det ikke.
Måske det er et salgstrik...

Det er rigtigt at tingene bliver sværer at læse og øjet skal lede længere efter det, det søger. Ikke særligt læsevenligt.
Ærveligt, at man skal kigge på noget grimt, når nu Amino er sådan et godt forum.
Der er selvfølgelig mange faktorer der spiller ind, reklameindtægter osv., osv. Men jeg føler mig hensat til gamle dage hvor designet var mindre afgørende og da flash kom frem og alt skulle dytte og båtte i et væk. Syntes det er et tilbageskridt for Amino.

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 22:48

Så vidt jeg har læst mig til, så forsvinder reklamen imorgen eller i starten af næste uge :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:50
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Skrevet kl. 22:50

Nå, det var da dejligt. Måske det kun var et eksperement...

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 22:53
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Firefox + Adblock Plus - så slipper man for en "grim skærm" Wink

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Skrevet kl. 22:55

Har Firefox, men ikke 1000 penge. Måske det kommer en dag.

Interesant læsning i linket. Smile

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:59

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 23:02
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Hulahoppigen:

Har Firefox, men ikke 1000 penge. Måske det kommer en dag.

Interesant læsning i linket. Smile

http://adblockplus.org/en/

Virker rigtigt godt på diverse avis hjemmesider også...meeen kan naturligvis også være skyld i at man ikke se alt - som f.eks. reklamer på Amino...

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)