Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med simpelt affiliate software?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i den situation hvor jeg har et produkt som bliver solgt via Paypal (tak for hjælpen til hvordan der skulle laves online betaling! :-).. 

Jeg har søgt her på Amino, og kunne ikke finde et tilfredsstillende svar.

Jeg har nu ledt en del efter noget godt affiliate software, således jeg kan oprette unikke links med en konversion rate, som jeg så kan give til folk.. Til dette er der umiddelbart to løsninger:

Jeg ville høre om der er nogle som har erfaring med noget billigt affiliate software, som kan integreres simpelt i ASP.NET løsninger (ikke i et anderkendt og standardiseret CMS system)?

På forhånd, mange tak!

// Lars

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:55

Nu er det her godt nok et skud fra hoften, men kan du bruge clickbank.com til det?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 20:18

Niels,

Først og fremmest: Mange tak for dit svar.

Jeg har haft kik på Clickbank, som virker yderst godt. Problemet er at dem som reklamerer er nødt til at have oprettet en bruger på en ekstern side, med et avanceret system. 
Jeg ville være meget glad for hvis man kunne implementere noget meget simpelt på min egen hjemmeside, så man undgår en 3. parts side.

:-) 

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 21:45

Jeg kan måske godt hjælpe dig, men tror jeg skal have lidt mere information omkring det. Send evt. en PM, så vi kan få startet et dialog omkring det Smile

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 21:46

Jeg kan måske godt hjælpe dig, men tror jeg skal have lidt mere information omkring det. Send evt. en PM, så vi kan få startet et dialog omkring det Smile

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:26

det lyder umiddelbart som et setup / system, der kunne programmeres manuelt til dit behov ganske nemt og hurtigt. Altså ikke nogen stor opgave, men noget som kan løses ret hurtigt.

Så hvis du har en smule penge til det, så hiv fat i en programmør / programmerings firma, så kan du også få hjælp hele vejen fra start til slut inkl. implementering i dit .net applikation osv.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 00:37

Hej Lars

Som du selv har nævnt, er en tracking-cookie jo et simpelt men effektivt værktøj til at gemme oplysningen om hvordan kunden fandt ind til din side.

Du skal jo blot have oprettet lidt på din landingpage, til at håndtere de forskellige afiliates som sender kunder til dig.

Så et par tabeller i din database, til at styre afiliate-partnere (med deres id) og så noget kode til at lægge en cookie, og  lidt kode til at håndtere afkast til afiliates ved salg på den side som kunden afslutter købet på.

Herudover får du nok også brug for en side, der kan fremvise statistik til dine afiliates.

Nogle få timer i en programmørs hænder kan gøre meget ved den sag.

Skriv gerne til mig hvis du vil have et decideret tilbud.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 00:46

Nu ved jeg ikke hvor meget det kræver, men hvis jeg var i din situation ville jeg nok overveje blot at registrere mig hos Partner-ads. Du skal selvfølgelig betale kommisionen til dem, men omvendt ser jeg flere fordele:

• Du behøver ikke rode med koden osv.
  • Virker fra dag 1
  • Du får dit produkt ud til mange flere affiliates
  • Du skal kun betale én faktura hver måned

Det ville jeg gøre, men sådan er vi jo forskellige :) Blot mit forslag.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)