Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Glamourkjoler.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Divadore.dk - Gallakjoler & Festkjoler Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg overvejer at implementere en brugerundersøgelse på min side, men jeg synes også det er lidt pågående at smide en popup op i hovedet på folk der bare browser rundt, jeg bryder mig ikke selv om det.

Til en start kunne jeg jo spørge her, hvad synes i om siden? Er der noget der springer i øjnene i synes kunne være bedre? Jeg kunne også spørge, er der noget der decideret skræmmer jer væk? Eller er der noget i rigtig godt kan lide? Med andre ord, bare svar løs på jeres førstehåndsindskyldelse.

Jeg har tænkt mig at arbejde mere med siden, og har en masse ideer, men lad mig høre hvad i synes, måske har jeg stirret mig blind på noget.

Siden er www.glamourkjoler.dk

Tak.

Sælger gallakjoler, festkjoler og selskabskjoler online samt butik i Randers.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 16:32

Hej,

Siden er nydelig og velfungerende. Kjolerne ser helt sikkert godt ud, jeg er dog mand ikke en fra dit kundesegment.

Lige et påa små detaljer, så tro jeg dine store billeder er for store, jeg sidder med en 24" skærm og skulle stadig scrolle, kunne burde måske være mindre:-) På den anden side er jeg sikker på at det er væsentligt for mange af dine kunder at kunne se detaljer på kjolen.

Knapperne på dine oversigter, mangler en markering af at der er atle om et link, jeg gættede mig til at jeg kunne klikke på "knappen", bør rettes.

Glimrende, arbejde

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 17:54

Hej

Det ser fint ud, men jeg savner nogle ting, i hvert fald, hvis jeg skal handle i webshoppen:

Et størrelsesskema med mål (det er muligt at det er der, men jeg kunne ikke finde det). Og du skal have mere end bare bryst- talje- og hoftemål med - rygbredde mv er et must.

Og så savnede jeg i den grad en sortering efter størrelse.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 14. Apr 10
Fra  Divadore.dk - Gallakjoler & Festkjoler Skrevet kl. 22:17

Hej med jer

Tusind tak for feedback. Jeg vil straks gøre noget ved de punkter i nævner, de lyder meget relevante. Faktisk er der allerede mål samt mulighed for sortering efter størrelse, men hvad nytter det når folk ikke kan finde dem. Så jeg vil fremhæve disse lidt mere og måske gøre noget ved knapperne.

Mvh. Charlotte

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 22:31

Jeg ville lige se siden, men oplevede en ekstrem lang svartid før siden kom frem.

Muligvis fordi siden er hosted i USA, eller på grund af en langsom database server.

Jeg er IKKE enig i at billederne er for store, netop når man snakker om salg af tøj kan billederne ikke blive store nok, eller i høj nok opløsning når man trykker på for at få et stort billede. Nogle tøjbutikker har endda en lup funktion indbygget så man kan se detaljer på tøjet.

Ellers et dejlig design, simpelt - nemt uden en masse støj. Det ville dog være dejligt hvis man kunne klikke på billederne på forsiden og komme direkte til produktet - i min browser skal jeg klikke på [se mere]..

(testet i Firefox)

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Tilmeldt 14. Apr 10
Fra  Divadore.dk - Gallakjoler & Festkjoler Skrevet kl. 22:51

Hej Von Vorre

Jeg tror ikke det har betydning den er hostet i USA i forhold til load tider. Men jeg har ind imellem observeret det samme som dig og det er jo træls og skyldes nok de har for mange på serveren, eller en enkelt suger det hele. Eneste måde at få 100% garanti er vel at tage en dedikeret server, ellers er der vel altid nogle der kan suge ressourcer fra de andre.

Mvh. Charlotte

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 22:56

Enig, det der undrede mig lidt var at det tog flere sekunder før forsiden kom frem. Men at siden kørte hurtigt nok da den endelig kom frem.

Hvis det er noget mange andre oplever bør du flytte butikken til en host der kan levere en mere sikker service - ellers smutter kunderne inden de ser siden...

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 11:54

Hej.

Jeg synes din shop ser ganske pæn ud. Det er ikke det flotteste og mest moderne design jeg har set, men det fungerer udmærket. Jeg er dog stødt på et par problemer.

Baggrunden på den store boks på forsiden er ikke hvid ligesom dine billeders baggrund. Det giver en grim kant.

Dine produktfotos på forsiden bør være links, ligesom de er på de andre sider. Mange kunder vil klikke på billedet fremfor "Se mere"-knappen.

Når man gerne vil se produktfotos i stor, fungerer det som det skal på nogle produkter (fx http://www.glamourkjoler.dk/index.php?prod=91&cat=9&page=details&sub=Se+mere). På andre produkter linkes der bare til billedets placering (fx http://www.glamourkjoler.dk/prodgfx/14.jpg). Det fungerer ikke så godt når der bare linkes til billedet, da det kan give en følelse af, at man forlader sitet.

Til sidst synes jeg du skal få lavet nogle flotte knapper der springer i øjnene. Her tænker jeg på dine "Se mere"- og "Køb"-knapper. Der skal noget farve på, og det skal være tydeligt, at det er her, du gerne vil have dem til at klikke. Du kan øge din konvertering væsentligt med nogle knapper, der "kalder til action".

Det var lige mine tanker. Håber de kan bruges :)

Fra Trekantsområdet
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:01

Jeg synes siden ser rigtig godt ud, jeg ville dog RIGTIG gerne se billeder af kjoleryggen, hvilket er meget vigtigt for mig hvis jeg skal købe en kjole

/Tina

Tilmeldt 14. Apr 10
Fra  Divadore.dk - Gallakjoler & Festkjoler Skrevet kl. 23:23

Tak for de seneste svar.

Jeg vil få designet nogle knapper der "kalder til action" og som stadig passer til siden.

Tina, du har helt ret. Et billede bagfra er tæt på et must. Systemet understøtter pt. ikke 2 billeder, men jeg vil få en til at kigge på at lave så der kan sættes flere billeder for hver vare.

Mvh. Charlotte

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)