Hej Jeg overvejer at implementere en brugerundersøgelse på min side, men jeg synes også det er lidt pågående at smide en popup op i hovedet på folk der bare browser rundt, jeg bryder mig ikke selv om det. Til en start kunne jeg jo spørge her, hvad synes i om siden? Er der noget der springer i øjnene i synes kunne være bedre? Jeg kunne også spørge, er der noget der decideret skræmmer jer væk? Eller er der noget i rigtig godt kan lide? Med andre ord, bare svar løs på jeres førstehåndsindskyldelse. Jeg har tænkt mig at arbejde mere med siden, og har en masse ideer, men lad mig høre hvad i synes, måske har jeg stirret mig blind på noget. Siden er www.glamourkjoler.dk Tak.
|
Hej,
Siden er nydelig og velfungerende. Kjolerne ser helt sikkert godt ud, jeg er dog mand ikke en fra dit kundesegment.
Lige et påa små detaljer, så tro jeg dine store billeder er for store, jeg sidder med en 24" skærm og skulle stadig scrolle, kunne burde måske være mindre:-) På den anden side er jeg sikker på at det er væsentligt for mange af dine kunder at kunne se detaljer på kjolen.
Knapperne på dine oversigter, mangler en markering af at der er atle om et link, jeg gættede mig til at jeg kunne klikke på "knappen", bør rettes.
Glimrende, arbejde