Stor konkurrence eller ej - domænenavnet vil stadigvæk være et parameter, der tæller. Værdien bliver ikke mindre og mindre af, at du intensiverer dit SEO-arbejde på siden - det spiller bare sammen i en højere enhed. At sige, at det ikke er en god start at have et keyword-relateret domænenavn er alt for firkantet. Jeg har selv domæner, der ranker udmærket på deres domænenavn, selvom der stort set ikke er lavet SEO på dem. Og det på trods af trods alt moderat konkurrence.
|
Niels Tybjerg:Stor konkurrence eller ej - domænenavnet vil stadigvæk være et parameter, der tæller. Værdien bliver ikke mindre og mindre af, at du intensiverer dit SEO-arbejde på siden - det spiller bare sammen i en højere enhed. At sige, at det ikke er en god start at have et keyword-relateret domænenavn er alt for firkantet. Jeg har selv domæner, der ranker udmærket på deres domænenavn, selvom der stort set ikke er lavet SEO på dem. Og det på trods af trods alt moderat konkurrence.
Ja url er et parameter, men det er så lille at det ikke er noget der er afgørende for din succes, og i modsætning til hvad du siger så falder værdien af en god url jo mere dit seo arbejde intensiveres.
Jeg har aldrig sagt at en god url er en dårlig start, jeg har bare sagt at effekten af det er overvurderet og at man vil være bedre tjent med at vælge en url folk husker. Nogen gange kan det jo også være keywords relateret.
I kan vælge at tro/syntes hvad i har lyst til jeg vil ikke bruge mere energi på at tale for døve øre. Der findes åbenbart en del rigtig dygtige seo folk i denne tråd.