Hej alle Så er vi på banen igen med vores fotokalendre. Vi vil igen som sidste år tilbyde alle aminobrugere en gratis kalender. For at opnå rabatten skal man bruge følgende link: http://www.mittrykkeri.dk/partnerstart.aspx?partner=7b11bb86 Mvh. Anders Grønborg, Indehaver af LaserTryk.dk A/S www.LaserTryk.dk www.MitTrykkeri.dk www.FirmaVisitkort.dk www.PrintWebShop.com |
Fotokalender - Genial julegave - Få en ekstra GRATIS!
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
Med venlig hilsen Charlotte Gregersen Lasertryk
Kunderådgiver charlotte@lasertryk.dk
Super! Den havde jeg også på listen over gaver i år, så jeg håbede lidt der noget fra jer :-) Bedsteforældrene snakker stadig om kalenderen, jeg gav dem sidste år, så den er et sikkert gavehit! |
Får man kun en kalender gratis, hvis man køber flere?? Eller er det muligt kun at gå ind og bestille 1 stk, som derved er gratis? |
// Jesper Skov
Hej Anders Nu har jeg lige prøvet at uploade billeder til en kalender. På prøveeksemplet jeg kan se står der jeres firmanavn trykt. Vil der også gøre det på det endelige produkt ? Hvis jeg køber sådan en sag vil jeg nemlig ikke have reklamer på. Mvh/ |
Hejsa Jeg svarer lige på denne her selv om jeg hedder Anders ![]() Man får en ekstra gratis kalender når man bestiller en. Dvs. alle som bestiller får Amino rabat svarende til en ekstra kalender. Mvh. Anders Grønborg, Indehaver af LaserTryk.dk A/S www.LaserTryk.dk www.MitTrykkeri.dk www.FirmaVisitkort.dk www.PrintWebShop.com |
Med venlig hilsen Charlotte Gregersen Lasertryk
Kunderådgiver charlotte@lasertryk.dk
|
Hej Anders
Det er et rigtig flot produkt I har der med fotokalendere...! |
Ordered it in the uk for Christmas delivery. and received it nearly at the end of January. No apology, no replies, no discount. Order sent despite being cancelled as the order had not been fulfilled for delivery. Waste of time! |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)