|
Jeg sidder og vil igang med en mere personligside, altså ikke sådan en "familie-venne-ting"-side, men en der ligesom skal være en del af en mindre personlig branding. Er der nogen der har nogle gode eksempler på nogle gode sider af denne slags..? |
Hej Brian
Jeg har en personlig side, som jeg ikke aner om er go''. Dem der læser den er familie og venner, så når de siger den er god, så skal man langt fra stole på dem!
Men et par tips:
-Hold den personlig. Skriv om hvad du tror på og hvad der sker i dit liv.
-Sæt billeder på løbende. Familie og venner er vilde med billeder.
-Lav en opdateringsservice, hvor du sender en reminder ud hver gang du opdaterer siden (og tilmeld dine venner og familie servicen fra starten med mulighed for at sige stop selv senere)
-Skriv om holdninger. Det kan være svært at have noget personligt at skive ofte, men du kan altid skrive om dine holdninger til dagens nyheder osv.
Go vind!
Hilsen Anders
Jeg har en personlig side, som jeg ikke aner om er go''. Dem der læser den er familie og venner, så når de siger den er god, så skal man langt fra stole på dem!
Men et par tips:
-Hold den personlig. Skriv om hvad du tror på og hvad der sker i dit liv.
-Sæt billeder på løbende. Familie og venner er vilde med billeder.
-Lav en opdateringsservice, hvor du sender en reminder ud hver gang du opdaterer siden (og tilmeld dine venner og familie servicen fra starten med mulighed for at sige stop selv senere)
-Skriv om holdninger. Det kan være svært at have noget personligt at skive ofte, men du kan altid skrive om dine holdninger til dagens nyheder osv.
Go vind!
Hilsen Anders
Bliv gratis medlem