Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode personlige sider.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :
God formiddag :).

Jeg sidder og vil igang med en mere personligside, altså ikke sådan en "familie-venne-ting"-side, men en der ligesom skal være en del af en mindre personlig branding.

Er der nogen der har nogle gode eksempler på nogle gode sider af denne slags..?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:08
Hej Brian

Jeg har en personlig side, som jeg ikke aner om er go''. Dem der læser den er familie og venner, så når de siger den er god, så skal man langt fra stole på dem!

Men et par tips:
-Hold den personlig. Skriv om hvad du tror på og hvad der sker i dit liv.
-Sæt billeder på løbende. Familie og venner er vilde med billeder.
-Lav en opdateringsservice, hvor du sender en reminder ud hver gang du opdaterer siden (og tilmeld dine venner og familie servicen fra starten med mulighed for at sige stop selv senere)
-Skriv om holdninger. Det kan være svært at have noget personligt at skive ofte, men du kan altid skrive om dine holdninger til dagens nyheder osv.

Go vind!

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 11:48
Altså, hvis du nu læser efter en ekstra gang, så er det IKKE en personlig side, rettet imod venner og familie !.

Det er en side hvor jeg har mulighed for at komme ud med holdninger og synspunkter om forskellige ting i erhvervslivet, og ligesom "brande" mig selv den vej.

Målgruppen er folk indenfor erhvervslivet, og IKKE mit personlige liv.

Lidt en side ligesom Hr. Thorborgs.

Nogen der har nogle gode eksempler på dette ?..

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:51
Sov lige i timen. Klebager lejfen!

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 11:57
Det er helt iorden :) .. Skal der også være plads til engang imellem ;D .. hehe..
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:33

Jeg synes at Mikkel deMib gør det godt med sin blogwww.demib.dk - der er masser af relevante artikler for folk der leger med SEO, eller bare interesserer sig for det.

deMib''s blog henvender sig nok til en noget smallere målgruppe end du vil forsøge at nå, men det understreger jo bare at han er stærk på det felt. Jeg synes at det er mere interessant at læse blogs skrevet af personer som brænder for ét emne, fremfor at læse blogs skrevet af personer som vil skrive om alt mellem himmel og jord. En blog kan være en vidensressource, men det kan også være en værre gang tomgangssnak!

Så mit råd er, at du skal udvælge dig et pa områder som interesserer dig, og så holde hovedparten af artiklerne indenfor dette område...

mvh Carsten
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)