Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal bruge tilbud på trykfiler såsom plakater, invitationer osv.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi søger et reklamebureau som skal lave vores trykfiler.

Vi snakker visitkort, brochurer, invitation, fotografering af produkter osv.

Vi leder efter et RIGTIG godt tilbud som vil udmunde i et længerevarende samarbejde hvis begge parter er tilfredse. 

I må meget gerne udpensle tilbuddet, således at vi ved præcis hvad vi evt. skulle give for hvad.

Mvh Martin Jacobsen

Skræddersyede jakkesæt og skjorter til priser hvor alle kan være med. Skræddersyet luksus!

Fra København
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:28

Vi søger stadig tilbud fra jer Aminoer vedr. udarbejdelse af markedsføringsmateriale.

Vi snakker om et potentielt længerevarende samarbejde. 

Jeg håber i vil byde ind :)

Skræddersyede jakkesæt og skjorter til priser hvor alle kan være med. Skræddersyet luksus!

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:45

Grunden til, at I ikke får så mange henvendelser er muligvis, at der er en modsætning i dit oplæg.

Når jeg giver "rigtig gode tilbud", vil jeg stadig tjene penge.
Det betyder, at jeg estimerer, hvor meget tid, jeg skal bruge på hver del af opgaven. Hvis opgaven er så stor, så det er rigtig vigtigt for mig at få den i hus, giver jeg oftest en rabat, der forudsætter, at man køber hele pakken.

Oven i det rigtig gode tilbud beder du om, at man udpensler hver del. Det gør, at jeg ikke kan regne på samme måde.

Jeg ville kunne give dig et godt tilbud på en konkret samlet pakke.

Men, hvis jeg kun skal lave dine visitkort så billigt som muligt, så ville jeg nok henvise dig til en anden.

mvh Hans

Fra København
Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 138
Fra  BARON & COMPANY reklamebureau, effektiv markedsføring i København Skrevet kl. 00:16

Hej Martin,

Vi vil gerne investere tiden i et uforpligtende møde med Jer, så vil kan få afklaret Jeres forventninger til opgaveløsning og få lidt ord på indholdet i det ongoing samarbejde, du nævner. Afsæt en lille time til snakken, så kvitterer vi med et rigtig godt tilbud.

Kontakt mig og kig forbi. Vi bor på Københavns Rådhusplads - ganske nær jeres firmaadresse på Østerbro. Du kan selvfølgelig også lægge vejen forbi vores hjemmeside og se os an først: baron-company.dk Wink

Masser af venlige hilsner
Søren Baron Rom

BARON & COMPANY reklamebureau
Rådhuspladsen 77, 1550 København V
7023 5556 baron-company.dk

Masser af venlige hilsner
Søren Baron Rom, BARON & COMPANY reklamebureau, Rådhuspladsen 77, Kbh.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 00:03

Jeg synes da, at du skulle prøve at lægge det ud som opgave på Amino Freelancer. Her er rigtig mange dygtig og velkvalificerede freelancere, der vil kunne hjælpe dig til nok lidt mindre penge end et stort bureau ville kunne. Men du bør være lidt mere konkret i din opgave beskrivelse for at kunne få en konkret pris på det.

:-) Dorthe

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)