|
Jeg bed dog meget mærke i deres indretning da jeg selv arbejder med indretning af produktions og kontor anlæg til dagligt. De havde samlet produktionen og kontorerne i et og samme lokale, ganske intressant efter min mening. Men de gjorde også en del ud af at fortælle om hvad de gjorde for medarbejderne. Feks var virkomehden 100% ejet af medarbejderne og så lavede de en del sociale tiltag også. Et ganske intressant program hvis i mangler lidt inspiration til jeres virkomhed :-) http://www.dr.dk/dr1/Ildsjaele |
Bestemt et ganske interessant program - jeg så det også.
Netop Kenneth Iversen og Unimerco bliver der lagt mærke til herude vestpå, da de ofte har nogle gode og ofte utraditionelle løsninger på problemer og udfordringer. Syntes bestemt udsendelsen i går var ganske udemærket. Savnede måske opfølgningen hos gæsterne, hvor man så hvordan det havde påvirket deres hverdag på fabrikken.
Netop Kenneth Iversen og Unimerco bliver der lagt mærke til herude vestpå, da de ofte har nogle gode og ofte utraditionelle løsninger på problemer og udfordringer. Syntes bestemt udsendelsen i går var ganske udemærket. Savnede måske opfølgningen hos gæsterne, hvor man så hvordan det havde påvirket deres hverdag på fabrikken.
Bliv gratis medlem
Hvis du er interesseret i indretning af lokaler, så skulle du prøve at tage en tur forbi Linak på Als. De har netop bygget nye lokaler. Det er rundt ! og produktionen foregår i midten og alle kontorer ligger så udenom. Det er meget utraditionelt, men meget spændende. Jeg har hørt fra flere kontorfolk, at selvom man lige skal vende sig til at der er mere støj, så er det smart, da man ikke længere har en negativ opfattelse af de forskellige funktioner. Jeg kender f.eks. en IT mand, og før havde han ikke fornemmelsen og måske dermed ikke forståelsen for at produktionen stod stille, men nu kan han HØRE det og det giver en helt anden forståelse. Han sagde i spøg, at på Linak er "støjen lig med penge"..