Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp Megahost.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Alle,

jeg vil nu komme med en usædvanlig opfordring, men først baggrunden for min opfordring!

Siden i eftermiddags har mange af mine kunder med TDC bredbånd / Fullrate ikke kunne komme på deres sider samt hentet post. En alvorlig siatution for mange, men det bliver ikke bedre af at jeg ikke ikke engang kan hjælpe dem, for problemmet ligger hos TDC bredbånd, men det er ikke alle TDC kunder der oplever problemmerne! Den viser sig periodisk og forskelilgt i dele af landet

Jeg har brugt lang tid på at få TDC til gøre noget ved problemmet, men deres holdning er at hvis folk kan komme på tdc.dk, så kan de ikke gøre noget. Efter megen diskkusion blev de enige om at jeg kunne samle IP'er ind på de af mine kunder, som har problemmer, og så kunne maile dem en liste, jeg har tænkt mig at tage dem på ordet, og det er her du kan komme ind og hjælpe mig

Hvis du har fullrate eller TDC bredbånd beder jeg gøre følgende

tjek om du kan gå ind på www.megahost.dk

Hvis ikke, send mig en mail på henrik at megahost.dk med din IP adresse og hvilken udbyder du har

Jeg takker meget på forhånd for din hjælp... kom, lad os give TDC.dk gas

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 20:36

Kan se den både på bredbånd og mobil  med TDC forbindelse begge steder

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:40

Hej Henrik Skype-Smile

Jeg ved ikke, om jeg som besøgende på din hjemmeside er specialt glad for denne meddelelse, der sprang frem, da jeg klikkede ind på din hjemmeside:

Din hjemmeside kører ikke helt optimalt fra den ene af mine internetforbindelser (TDC).
Har testet din hjemmeside fra en anden udbyders fiberforbindelse (og en anden computer) , og der fejler siden ikke.

Håber du kan bruge det.

/Dbh John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 20:51

@barcadil - Tak! :-)

@John - en tak til dig også, kunne du give mig din IP ? :-)

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 21:14

Kan også sagtens - Fullrate sidder jeg bag netop nu

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 07:05

Tilsynedeladende har de fået løst deres problemmer nu

Det her er egentligt lige til medierne, hold kæft hvor jeg har brugt lang tid på at løse deres problemmer, men hvad gør man ikke for at have glade og tilfredse kunder :-)

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 13:44

Henrik Nielsen:

Tilsynedeladende har de fået løst deres problemmer nu

Det her er egentligt lige til medierne, hold kæft hvor jeg har brugt lang tid på at løse deres problemmer, men hvad gør man ikke for at have glade og tilfredse kunder :-)

Ja, det virkede igen her til morgen Smile

Surt med den slags problemer. Håber at fejlen er fundet, så der ikke kommer samme situation med TDC igen.

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 21:38

Hej Henrik - Jeg har fullrate, og har også webhost hos dig og har ikke oplevet problemer herfra, men send mig lige en PM (jeg kan af en eller anden årsag ikke selv sende PMs... ved ikke hvorfor)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)