Kære Alle, jeg vil nu komme med en usædvanlig opfordring, men først baggrunden for min opfordring! Siden i eftermiddags har mange af mine kunder med TDC bredbånd / Fullrate ikke kunne komme på deres sider samt hentet post. En alvorlig siatution for mange, men det bliver ikke bedre af at jeg ikke ikke engang kan hjælpe dem, for problemmet ligger hos TDC bredbånd, men det er ikke alle TDC kunder der oplever problemmerne! Den viser sig periodisk og forskelilgt i dele af landet Jeg har brugt lang tid på at få TDC til gøre noget ved problemmet, men deres holdning er at hvis folk kan komme på tdc.dk, så kan de ikke gøre noget. Efter megen diskkusion blev de enige om at jeg kunne samle IP'er ind på de af mine kunder, som har problemmer, og så kunne maile dem en liste, jeg har tænkt mig at tage dem på ordet, og det er her du kan komme ind og hjælpe mig Hvis du har fullrate eller TDC bredbånd beder jeg gøre følgende tjek om du kan gå ind på www.megahost.dk Hvis ikke, send mig en mail på henrik at megahost.dk med din IP adresse og hvilken udbyder du har Jeg takker meget på forhånd for din hjælp... kom, lad os give TDC.dk gas |
Kan se den både på bredbånd og mobil med TDC forbindelse begge steder