|
Hejsa til alle..... Nu har jeg i et stykke tid "trawlet" forummet igennem herinde, for at finde ud af hvad det var, og om det overhovedet var noget for mig... Big surprise: Dét var det! ![]() Som tingene ser ud lige nu, er jeg bosat i Aabenraa, med kone og børn i en mindre lejlighed (Jeg HADER "fuglekasser"), så vi arbejder kraftigt på at finde drømmehuset i nordjylland for tiden... (Flytter dog først medio 2007)... Udover at være godt gift, og far på fuldtid, er jeg (Og har længe været) igang med at forberede opstarten af mit eget firma. I første omgang vil det blive endnu et reklame bureau, med plads til det hele; Web (.NET, Flash og ASP), tryk, Branding, Logo works, Total løsninger samt folie arbejde af enhver art.... Nu er det ikke sådan jeg født mutant eller noget, så istedet for at gabe over for meget, så alliere jeg mig med gode freelance partnere (Du peger på mig, hvis jeg peger på dig...) så alt i alt er der styr på dén del..... og dog..... For der er ALTID noget som man bare ikke har styr på, og det er så her Amino blandt andet kommer ind i billedet: "Hvorfor ikke netværke herinde, imens vi hjælper hinanden.."? I min matematikbog er det smart..... den er godt nok af ældre dato (bogen), men det går nok..... Så den første august, 2007, slår jeg "dørene" op, og alt indtil da, er ren "opbygning"... >Commencing countdown< Well.... Vi ses derude *Indsæt X-Files melodi hér* Rasmus Nielsen |
Personlig præsentation......
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
|
Lortet virker ikke prøv her http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=80&pageNo=1&num=20#60310 |
![]() Hmmm.... kan man flytte sin tråd? Eller skal der tilkaldes vicevært til den slags? Cheers |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Bliv gratis medlem