Taxameteret starter selvfølgelig ved at du begynder at bruge deres tjenester/rådgivning. Den kan jeg altså ikke se noget mærkeligt i. Når man har spist burgeren skal man også betale for den. |
Hej Fashion Seller og Lundsby,
Problemet er jo at de har startet taxameteret, men de fleste af de spørgsmål jeg har sendt dem har været vedr. deres services (hvad kan de tilbyde) og dem skal jeg jo selvfølgelig ikke betale for (jeg skal jo ikke betale for rådgivning af deres prisliste, vel?).Der har været 2 reelle spørgsmål vedr. beskatning, og svaret har været på sammenlagt 5 sætninger. der har også været en 15 min telefonsamtale. Disse ting syntes jeg er rimeligt at betale for. Men problemet er at de tager sig fuldt betalt for hele forløbet... De 5 sætninger og de 15 min kan umuligt være mere end 1 times arbejde (ellers er de inkompetente hvis de skulle have brugt mere tid på det).
Jeg tror jeg mailer dem og ser hvad der sker..
Jeg syntes i øvrigt ikke det er en 'selvfølgelighed' at taxameteret starter når deres rådgivning begynder. Der er mange brancher der gerne svarer på almindelige spørgsmål i starten i håb om at få et salg senere og så hvis det bliver til reel rådgivning så siger de at nu koster det.
Mvh.