Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål vedr. sms marketing.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Er der nogen af jer som ved hvad det typisk vil koste hvis man vil ud med et budskab via sms hos de udbydere der tilbyder det? her tænker jeg på de marketings firmaer der har samlet tlf.numre ind og som har segmenteret dem på interesser.

Jeg tænker pr. bruger man vil ud til.

Lad mig vide hvis jeg ikke har formuleret mig godt nok.

Tak

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 21:26

Dennis Nielsen -:

Hej Aminoer,

Er der nogen af jer som ved hvad det typisk vil koste hvis man vil ud med et budskab via sms hos de udbydere der tilbyder det? her tænker jeg på de marketings firmaer der har samlet tlf.numre ind og som har segmenteret dem på interesser.

Jeg tænker pr. bruger man vil ud til.

Lad mig vide hvis jeg ikke har formuleret mig godt nok.

Tak

Hej Dennis!

Jeg er lidt usikker på hvad du er ude efter, men hvis du er på jagt efter et system som kan sende sms ud til bruger, og hvad prisen er på dette så syntes jeg du skal kigge på dem her.....

http://www.coolsmsbusiness.dk 

De har nogle ok priser syntes jeg.

Du kan se dem her:

SMS PRISER

SMS'er pr. mdr. Danmark Sverige Norge
Optil 25.000 0,25 DKK 0,31 DKK 0,33 DKK
Optil 100.000 0,23 DKK 0,29 DKK 0,31 DKK
Optil 250.000 0,20 DKK 0,26 DKK 0,28 DKK
Optil 500.000 0,18 DKK 0,24 DKK 0,26 DKK
Optil 1.000.000 0,15 DKK 0,21 DKK 0,23 DKK
Over 1.000.000 0,13 DKK 0,19 DKK 0,21 DKK

Oprettelse: 2.500 DKK
Månedligt abonnement: 200 DKK1

Det skal sige at jeg ikke for ikke for ud af at anbefale dem.

Håber dette kan hjælpe dig...

Held og lykke ;)

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:35
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:42
Hej Dennis

Hvilke funktioner leder du efter? Vil du have mulighed for at inddele dem i nogle kategorier udover grupper?

Ring til mig på 4440 1416 (tast 9), eller send mig en e-mail på mr@smsdet.dk, så kan vi nok sagtens finde ud af en god løsning til dig. :-)
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 12:59

Tror det Dennis søger er et firma som kan sende reklame SMS'er ud til brugere for ham.

For at de kan gøre det lovligt er folk nødsaget til at sige ja til at modtage disse SMS'er, og derved have indsamlet en hulens masse telefon numre.

Desværre kender jeg ikke selv sådan en service, der var dog noget Norsk som prøvede at starte op for flere år siden, her i DK, de fik desværre aldrig samlet nok telefon numre.

Deres service var lavet sådan at man valgte hvilke kategorier man ønskede reklamer inden for, og så ville man kun få dem, ud over det så fik man så vidt jeg husker 1kr pr SMS man fik tilsendt dog max 5 beskeder om dagen, Ud over det så kunne man tjæne lidt ekstra hvis man fik sine venner tilmeldt også, og de lavede en referance til en, så fik man 25øre for hver SMS de fik, of for dem som de fik tilmeldt. helt ned til 5 led efter en, så havde man 5 personer på som hver havde tilmeldte 5 personer ja så havde man rigtig mange personer under sig :) og kunne faktisk få en god slat ud af det om måneden.

Men med den løsning må det have kostet en hel del af få sendt SMS'er ud den vej.

Fra Køge
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 23:46

Hej Dennis,

byg din egen sms liste i stedet for at købe hos en udbyder. Det er meget mere effektivt og langtidsholdbart, og du bevarer ejerskabet over dine leads.

Det fungerer ligesom, når du bygger en email liste - du samler blot mobilnumre ind med en squeezepage målrettet at opsamle mobilnumre, hvorefter du kan sende sms kampagner til dem.

Lasse.

http://www.facebook.com/lasse.borg1

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)