Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ris ros til ny job blog

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er der ikke mange dage til jeg går online med min nye job blog som jeg kalder den... og der er jo ikke et bedre sted at få kvalifiseret hug end her...

Hvis nogen har forslag til ændrigner og kategorier er de meget velkomne ..... jeg er åben for alt...(næsten)

Når kom med det..

Peter

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 20:26
* Jeg savner tydelig adskillelse af de enkelte indlæg
* Den gigantiske header tjener intet formål, mindre kan gøre det ;)
* Når man læser et indlæg bør kommentarformen være nederst, det er ganske u-blog-agtigt at man skal klikke yderligere et link for at kommentere. Indlæg i sin fulde længde, alle kommentarer og kommentarform bør være på samme side.
* Der er ingen RSS feeds

Nysgerrig: hvorfor har du ikke bare brugt WordPress eller lign. i stedet for at lave noget selv? Så havde du også helt automatisk fulgt de standarder der er indenfor blogverdenen :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 20:29
Forresten, jeg forstår heller ikke hvorfor du overalt skriver jobselect.dk, når domænet i virkeligheden er job-select.dk, og jobselect.dk faktisk er noget HELT andet?

--

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Skrevet kl. 20:31
 Jeg savner tydelig adskillelse af de enkelte indlæg
giver dig ret.. det ændres
* Den gigantiske header tjener intet formål, mindre kan gøre det ;)

ja jeg syntes også det tager meget af siden....
* Når man læser et indlæg bør kommentarformen være nederst, det er ganske u-blog-agtigt at man skal klikke yderligere et link for at kommentere. Indlæg i sin fulde længde, alle kommentarer og kommentarform bør være på samme side.

øøø de er de da også ????
* Der er ingen RSS feeds

nej det er jeg ikke nået til endnu..

ingen wp fordi den er på engelsk og så har jeg mulighed for at ændre i alt selv med det samme osv.... men banner og alle mulige ting jeg finder på..

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Skrevet kl. 20:32
jamen jobselect.dk er jo hovedsiden.. det er der alle brugerne og virksomhederne kommer fra...
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 20:41
øøø de er de da også ????

Niks. Der er indlæg, kommentarer, og så et link til en anden side hvor man kan skrive sin kommentar.

ingen wp fordi den er på engelsk og så har jeg mulighed for at ændre i alt selv med det samme osv.... men banner og alle mulige ting jeg finder på..

Du må lige forklare problemet i at WP er på engelsk (som i øvrigt findes i en dansk oversættelse)? Dit indhold vil jo stadig være på dansk, selvom du benytter et engelsk system. Til dit argument om at du så kan rette i alt osv.. ja, der har jeg også selv været engang. Men jeg har indset at WordPress er det ultimative, og hvis man mangler en funktion downloader man bare et plugin. Vil du ændre i layoutet retter du bare dit theme. Osv. osv. - min erfaring er at man aldrig får brug for at ændre i kernen, medmindre man har meget, meget, meget særlige behov. Og med en ganske almindelig blog som din har du altså ikke det behov :)
Selvom jeg er koder og helst vil lave alting selv, så kan det bare ikke betale sig når der findes så godt et system.

jamen jobselect.dk er jo hovedsiden.. det er der alle brugerne og virksomhederne kommer fra...

Dvs. du ejer jobselect.dk? Okay, så havde jeg nok valgt bare at gøre bloggen til et subdomæne eller jobselect.dk/blog - og så holde det i samme layout. Jeg synes det er forvirrende at du på siden skriver jobselect.dk, når det slet ikke er dér man befinder sig.

--

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Skrevet kl. 20:48
ja ok jeg ser det med kommentaren ... det skal der lige arbejdes på..

jeg kunne ikke få den danske version til at virke på wp.. :-) og så er der altså ikke plugins til alt..:-) men det er også ligemeget nu har jeg selv lavet det..

ok det med subdomain, 99% af den der kommer på siden vil komme via jobselect.dk  og jeg tror ikke de går igen fordi url ikke er den samme..

designet er peppet lidt op i forhold til jobselect.dk jeg ville ikke have de så helt ens ud.. facelift :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:10
Jeg savner en kategori, der hedder noget med "andre fag", eller også mangler markedsføring bare. Men der findes også andre job end grafiker, som ofte udelades eller ikke lige passer ind.

Derudover vil jeg give Uffe ret i, at det forvirrer, at det er job-select og ikke jobselect.

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Skrevet kl. 08:30
God ide med andre fag den kommer på...

hvad er det der forvirre med to forskellige url ? brugerne opdater det vel knap nok.. da de jo klikke på et banner eller et link fra jobselect.dk der fortælle KLIK for at se vores blog og så åbner den en ny side...

tror I så folk kigger op på url og siger hov hov der er nu en  - i job-select.dk nu kan jeg slet ikke forstå noget..

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 09:12
Det er bare grundlæggende forkert at man skriver én ting på sitet, mens det i virkeligheden er noget andet. Jeg har det på samme måde med dem som kalder deres blog for etellerandet.dk og så ligger den i virkeligheden på TV2 blogs med et eller andet underligt navn. Jeg kan ikke tage sådan noget seriøst.

--

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)