Så er der ikke mange dage til jeg går online med min nye job blog som jeg kalder den... og der er jo ikke et bedre sted at få kvalifiseret hug end her... Hvis nogen har forslag til ændrigner og kategorier er de meget velkomne ..... jeg er åben for alt...(næsten) Når kom med det.. Peter |
ris ros til ny job blog
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
* Den gigantiske header tjener intet formål, mindre kan gøre det ;) * Når man læser et indlæg bør kommentarformen være nederst, det er ganske u-blog-agtigt at man skal klikke yderligere et link for at kommentere. Indlæg i sin fulde længde, alle kommentarer og kommentarform bør være på samme side. * Der er ingen RSS feeds Nysgerrig: hvorfor har du ikke bare brugt WordPress eller lign. i stedet for at lave noget selv? Så havde du også helt automatisk fulgt de standarder der er indenfor blogverdenen :) |
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
|
--
Jeg savner tydelig adskillelse af de enkelte indlæg giver dig ret.. det ændres * Den gigantiske header tjener intet formål, mindre kan gøre det ;) ja jeg syntes også det tager meget af siden.... * Når man læser et indlæg bør kommentarformen være nederst, det er ganske u-blog-agtigt at man skal klikke yderligere et link for at kommentere. Indlæg i sin fulde længde, alle kommentarer og kommentarform bør være på samme side. øøø de er de da også ???? * Der er ingen RSS feeds nej det er jeg ikke nået til endnu.. ingen wp fordi den er på engelsk og så har jeg mulighed for at ændre i alt selv med det samme osv.... men banner og alle mulige ting jeg finder på.. |
|
|
--
ja ok jeg ser det med kommentaren ... det skal der lige arbejdes på.. jeg kunne ikke få den danske version til at virke på wp.. :-) og så er der altså ikke plugins til alt..:-) men det er også ligemeget nu har jeg selv lavet det.. ok det med subdomain, 99% af den der kommer på siden vil komme via jobselect.dk og jeg tror ikke de går igen fordi url ikke er den samme.. designet er peppet lidt op i forhold til jobselect.dk jeg ville ikke have de så helt ens ud.. facelift :-) |
Derudover vil jeg give Uffe ret i, at det forvirrer, at det er job-select og ikke jobselect. |
God ide med andre fag den kommer på... hvad er det der forvirre med to forskellige url ? brugerne opdater det vel knap nok.. da de jo klikke på et banner eller et link fra jobselect.dk der fortælle KLIK for at se vores blog og så åbner den en ny side... tror I så folk kigger op på url og siger hov hov der er nu en - i job-select.dk nu kan jeg slet ikke forstå noget.. |
|
--
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)