Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

teknisk problem - kæmpe reklame på Amino

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

igen er jeg ikke sikker på om det er det korrekte sted at poste det her indlæg. Så hvis det er forkert, så kunne man flytte tråden.

I hvert fald er det sådan, at der dukker en kæmpe giga mega lang reklame fra epn op, når jeg prøver at komme ind på Amino. Jeg skal rulle næsten helt ned for at komme til forum, så det bør efter min mening være en fejl, eller hvad?

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:16

Iryna.dk:
Jeg skal rulle næsten helt ned for at komme til forum, så det bør efter min mening være en fejl, eller hvad?

Hej med dig :)

Nope ingen fejl, du må med i båden som plus så slipper du for dem Smile

Se evt denne tråd

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:25

Altså hvis det ikke er en fejl, så er det godt nok latterligt at smække et to meter langt banner op... plusprofil eller ej..

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:27

Iryna.dk:
Altså hvis det ikke er en fejl, så er det godt nok latterligt at smække et to meter langt banner op... plusprofil eller ej..

LOL

Jeg nyder din måde at sige tingene lige ud og kan kun give dig ret  Skype-Giggle

/allan

Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:30

Som jeg læser dit indlæg, skriver du, at du skal scrolle helt ned i bunden for at finde forum'et. Det er ikke tilfældet hos mig, så jeg synes da mere, det tyder som en fejl (uden at ville gå ind i tekniske detaljer for det har jeg ikke forstand på).

Hos mig ligger epn logoerne bare i "baggrunden", som man i øvrigt ser det på så mange andre sites.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 09:32

Hejsa

Ja vi har en EPN reklame på forsiden. Men det er kun som baggrund - på dit indlæg virker det som om det ikke er en baggrund. Kan du evt. sendem mig et screendump?

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:33

LRA:

Som jeg læser dit indlæg, skriver du, at du skal scrolle helt ned i bunden for at finde forum'et. Det er ikke tilfældet hos mig, så jeg synes da mere, det tyder som en fejl (uden at ville gå ind i tekniske detaljer for det har jeg ikke forstand på).

Hos mig ligger epn logoerne bare i "baggrunden", som man i øvrigt ser det på så mange andre sites.

Du har helt ret. I den anden tråd kan jeg se at folk kalder det for "baggrund" - hos mig er det ikke nogen baggrund (det ville jeg ikke have nogen problemer med), men et kæmpe banner, der hænger over selve forum. Det vil sige at jeg skal scrolle MEGET langt ned for at læse det der er relevant.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 09:33

Hvis jeg logger ud som plus eller ser Amino i en anden browser, så ligger annoncerne fra EPN i baggrunden, både i Firefox og Chrome.

Hvilken browser og OS bruger du, for der må som du skriver være en bøf.

Nu vil jeg logge ind som plus igen, for det her er da ikke til at holde ud og se på :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:34

Jacob Rohde:

Hejsa

Ja vi har en EPN reklame på forsiden. Men det er kun som baggrund - på dit indlæg virker det som om det ikke er en baggrund. Kan du evt. sendem mig et screendump?

Hej Jacob,

kan jeg gøre det her i forum? Er med på hvordan jeg tager billedet, men hvordan får jeg det ind i beskeden her på forum?

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 09:36

Iryna.dk:

Jacob Rohde:

Hejsa

Hej Jacob,

kan jeg gøre det her i forum? Er med på hvordan jeg tager billedet, men hvordan får jeg det ind i beskeden her på forum?

Bare mail det til jacob@amino.dk

Hvilken browser (inkl. version) bruger du, samt hvilket OS? Det er tested i både Chrome, FF, IE og Safari.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)