igen er jeg ikke sikker på om det er det korrekte sted at poste det her indlæg. Så hvis det er forkert, så kunne man flytte tråden.
I hvert fald er det sådan, at der dukker en kæmpe giga mega lang reklame fra epn op, når jeg prøver at komme ind på Amino. Jeg skal rulle næsten helt ned for at komme til forum, så det bør efter min mening være en fejl, eller hvad?
Som jeg læser dit indlæg, skriver du, at du skal scrolle helt ned i bunden for at finde forum'et. Det er ikke tilfældet hos mig, så jeg synes da mere, det tyder som en fejl (uden at ville gå ind i tekniske detaljer for det har jeg ikke forstand på).
Hos mig ligger epn logoerne bare i "baggrunden", som man i øvrigt ser det på så mange andre sites.
Ja vi har en EPN reklame på forsiden. Men det er kun som baggrund - på dit indlæg virker det som om det ikke er en baggrund. Kan du evt. sendem mig et screendump?
Som jeg læser dit indlæg, skriver du, at du skal scrolle helt ned i bunden for at finde forum'et. Det er ikke tilfældet hos mig, så jeg synes da mere, det tyder som en fejl (uden at ville gå ind i tekniske detaljer for det har jeg ikke forstand på).
Hos mig ligger epn logoerne bare i "baggrunden", som man i øvrigt ser det på så mange andre sites.
Du har helt ret. I den anden tråd kan jeg se at folk kalder det for "baggrund" - hos mig er det ikke nogen baggrund (det ville jeg ikke have nogen problemer med), men et kæmpe banner, der hænger over selve forum. Det vil sige at jeg skal scrolle MEGET langt ned for at læse det der er relevant.
Ja vi har en EPN reklame på forsiden. Men det er kun som baggrund - på dit indlæg virker det som om det ikke er en baggrund. Kan du evt. sendem mig et screendump?
Hej Jacob,
kan jeg gøre det her i forum? Er med på hvordan jeg tager billedet, men hvordan får jeg det ind i beskeden her på forum?
Hej Jacob,
kan jeg gøre det her i forum? Er med på hvordan jeg tager billedet, men hvordan får jeg det ind i beskeden her på forum?
Bare mail det til jacob@amino.dk
Hvilken browser (inkl. version) bruger du, samt hvilket OS? Det er tested i både Chrome, FF, IE og Safari.