Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP INVESTOR SØGES

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi har et problem, som jeg håber at der er en eller flere Aminoer, som kan hjælpe med. 

Jeg er sammen med 2 kammerater ved at starte en portal for hundeejere. Det er meningen, at den skal have fokus på oplevelser i det fri for både hundeejere og deres hunde. Desuden skal der være forskellige nyheder for og om hunde, gode råd, specielle tilbud og andre interessante ting, som kan have interesse for hundeejere. 

Vi arbejder på at få samarbejdsaftaler i stand med forskellige hundeklubber og foreninger. Vi har desuden fået tilsagn fra Skov og Naturstyrelsen om at de vil linke til siden når den kommer op at køre. 

Vi har selve grundscriptet klar og er ved at fylde indhold på siden, men vores problem er at vi mangler en eller flere investorer eller sponsorer, som kan se ideen med siden. Helt konkret har vi brug for 25.000 - 50.000 kr. til markedsføring i forbindelse med opstarten samt driftomkostninger.

Hvis det kunne have interesse at blive investor eller sponsor, så hører vi gerne fra jer. Ligeledes er vi også interesseret i samarbejde, hvis det har relation til hunde, eller hvis der er nogen som har produkter vi evt. kunne bruge. Vores mail er vilufterhund@gmail.com

Scriptet vi har valgt kan ses på vilufterhund.dk hvis der skulle være nogen, som er nysgerrige efter at se det. Det indhold i kan se er bare så man kan danne sig et indtryk.

Hilsen

Kim

Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Vil du være venlig at sende projektbeskrivelsen til mig på tm@virksomhedsguide.net, så kikker jeg gerne på det.

Jeg har et bredt netværk af private investorer, og kan måske hjælpe.

Hilsen Thor

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)