Ib Abildgaard, RÅD & MAL: Den fyr du omtaler må så være mig ?
Du føler dig truffet?
Ib Abildgaard, RÅD & MAL: Nu synes jeg principielt, at man skal holde sig til trådstartes spørgsmål og problemtillinger, og hvis man vil have personlige udmeldinger, skal man oprette en tråd til dette formål. .
Præcis hvad du måske burde ha startet med - nemlig at holde dig til det tråden drejede sig om.
Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Jeg har allerede snakket med ham om den her opgave du har lagt op, og han gerne lægger det hele op i Joomla for XXX, - kr. plus moms, men han vil gerne snakke med dig inden noget påbegyndes såfremt du skulle have interesse i vores tilbud".
Venlig hilsen
xxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxx
Sygt nok at du vælger at lægge privat mail indhold ud på Amino som indrager 3 mand, der intet har med tråden det at gøre... må give stof til eftertanke for dine fremtidige samarbejdspartnere herinde.
Ib Abildgaard, RÅD & MAL: Hvem siger iøvrigt at det var dig der spildte tiden ????, hvis du nu var lidt mere kundeorienteret kunne det være at konklusionen istedet var, at det var mig der spildte tiden på dig ????
Ved ikke hvor du har fra at jeg har spildt min tid - du skal gå noget tidligere i seng ven, hvis du ikke kan huske hvad jeg rent faktisk skrev - hvis du mener jeg har spildt din tid så beklager jeg- forstår så ikke du gad hænge ud i telefonen i næsten 1 time hvis det var spild af tid som du antyder.
Ib Abildgaard, RÅD & MAL: Under samtalen meddelte jeg dig også, at jeg ville vende tilbage hvis det blev aktuelt for mig. Men da Allan var den første freelancer der meddelte sig på banen, måtte jeg vente med at give besked.
Dine ord var "Jeg vender lige tilbage og giver besked senere når jeg har set hvad de andre har at tilbyde tak for snakken" og det er hvad jeg kalder gensidig respekt og ikke mindst når du selv nævner at du vil give besked.
Ib Abildgaard, RÅD & MAL: Det har aldrig været en skam og udvise gensidigt respekt
Og gensidig respekt betyder rigtigt meget for dig ikke?
Ib Abildgaard, RÅD & MAL: Det at afgive tilbud er ganske uforpligtende og gratis, det ved jeg som håndværker, det burde du også vide, men åbenbart ikke siden du bliver stødt.
Stødt? jeg bemærker bare at du ikke lever op til dine egne retningslinier.
Ib Abildgaard, RÅD & MAL:  Du burde måske også istedet finde årsager/årsagerne til, at du ikke vinder den nye kundemulighed. Vil du kende den i denne her situation, er du meget velkommen til at vende tilbage til mig, du kan også træffe mig på telefion 29 26 36 96
Jeg har ikke behov for din rådgivning IB - det er fint med mig at du skaber dig som en lille tøs over mig, men når du hænger andre personer ud i den her forbindelse ,som intet har at gøre med de 2 linjer jeg skrev, så ved jeg ikke lige hvad det er for en rådgivning du mener at kunne stille tilrådighed for mig.
Og i øvrigt så kan du roligt regne med at jeg er fuldt ud tilfreds med at jeg ikke er din samarbejdspartner efter dit indlæg her - det kunne tydeligvis have medført en masse problemer når man ser hvad du kan finde på.
Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Se nu er det jo at jeg bliver klar over at du går for sent i seng Ib.... Ironi Ironi ik...
Ib Abildgaard, RÅD & MAL: Med håbet om at du også kommer videre, udover at sidde på Amino og støtte din kammerat Ronnich fra det Fynske.
Hvad skal du blande Ronni ind i det her for? du er da langt fra frisk inde i dit hovede ven... Jeg vil godt understrege at Ronni intet som helst har med de "2 linjer" at gøre - som åbenbart har ramt dig så hårdt at private mails og 3 parts personer og hvad ved jeg skal hænges ud i denne tråd.
Og det med at komme videre.... så tror jeg du skal vende den med dig selv og så lige overveje hvordan det får dig til at se ud - når du hænger mennesker ud som intet har at gøre med det jeg skrev Ib.
Jeg har det fint med at få alle de enkelt stjerner og kritik mit indlæg her kan trække - bare andre kan se de skal tænke sig om før de sender dig en mail eller er bekendte/kollegaer med dine partnere.
Og Ib.... jeg tror det vil gavne dig at lade den ligge nu.
God dag til dig.
|