Ib Abildgaard, RÅD & MAL: 
Ellers andet du kan "bidrage med" ?
Hvad er det lige du selv mener du bidrager med her.... andet end at køre tråden af sporet?
Ib Abildgaard, RÅD & MAL: Det har aldrig været en skam og udvise gensidigt respekt
Jeg brugte for noget tid siden 1 times tid på en fyr, som ville ringe tilbage og give besked om projektet blev til noget, men det gjorde han så bare ikke...tak er et fattigt ord ik....

eller?
Sov godt Ib!
Kære Dennis Nielsen !
Nu fik jeg ikke sagt godnat til dig i går, så det må jeg hellere gøre nu
Den fyr du omtaler må så være mig ?
Nu synes jeg principielt, at man skal holde sig til trådstartes spørgsmål og problemtillinger, og hvis man vil have personlige udmeldinger, skal man oprette en tråd til dette formål. Det synes jeg også du kunne have gjort, andre læsere ved formodentlig ikke, hvad du mener med begreber som fyr og projekt. m.m.
Men for at "afsløre" en lille del, er forhistorien den, at jeg har lagt en opgave ud på Amino Freelancer i forbindelse med ny hjemmeside. I den foirbindelse får jeg en henvendelse fra en Allan Hansen DESIGN YOU, der bl.a. skriver følgende " og generelt er Dennis ZNET altid nem at have med at gøre.
Jeg har allerede snakket med ham om den her opgave du har lagt op, og han gerne lægger det hele op i Joomla for XXX, - kr. plus moms, men han vil gerne snakke med dig inden noget påbegyndes såfremt du skulle have interesse i vores tilbud".
Venlig hilsen
Allan Hansen
DESIGN YOU
Foranledet af ovenstående ringede jeg til dig, og talte med dig kort (ca. 10-15 minutter). Så du har ikke brugt 1 time forgæves på mig. Iøvrigt håber jeg også du husker på, at det også var mig der betalte for samtalen.
Hvem siger iøvrigt at det var dig der spildte tiden ????, hvis du nu var lidt mere kundeorienteret kunne det være at konklusionen istedet var, at det var mig der spildte tiden på dig ????
Under samtalen meddelte jeg dig også, at jeg ville vende tilbage hvis det blev aktuelt for mig. Men da Allan var den første freelancer der meddelte sig på banen, måtte jeg vente med at give besked.
Jeg kan så oplyse dig at jeg via Freelancer har fået 18 henvendelse og en del andre andre steder fra ialt ca. 35. ALT ALT for meget synes jeg. 3-4 havde formodentlig været nok.
Det at afgive tilbud er ganske uforpligtende og gratis, det ved jeg som håndværker, det burde du også vide, men åbenbart ikke siden du bliver stødt.
I forbindelse med mine afslag som håndværker forsøger jeg alt så vidt muligt og få svar på årsagerne.
Du burde måske også istedet finde årsager/årsagerne til, at du ikke vinder den nye kundemulighed. Vil du kende den i denne her situation, er du meget velkommen til at vende tilbage til mig, du kan også træffe mig på telefion 29 26 36 96.
Jeg kan oplyse dig og andre at jeg har også valgt en Aminoer, og årsager til dette valgt er du og andre også velkommen til at få.
Du har da ellers være glad for min tilbagemelding tidligere, se denne
http://www.amino.dk/forums/t/89525.aspx?PageIndex=1
Med håbet om at du også kommer videre, udover at sidde på Amino og støtte din kammerat Ronnich fra det Fynske.
Ib Abildgaard
RÅD & MAL
www.raad-mal.dk