Du må opkræve op til 3x100 kr. med 10 dages mellemrum såfrem betaling udebliver og betalingsfrist er angivet i aftale / faktura.. Disse kan du gøre krav på.
Så kan du så overveje om du gidder at slås for kr. 200,- eller om du ikke bare skal være tilfreds med at have fået din faktura hjem, som forhåbentlig lyder på et lidt større beløb :o) Vælg dine kampe med omhu. Din kunde lyder lidt som en kedelig type man ikke gider spilde for meget tid på.
/Michael
Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.
Så på den ene side kan jeg godt forstå som i skriver - omvendt må i forstå at der kan være visse grunde til at køre den hele vejen...
Jeg kan ik finde en eneste grund... At du overvejer at smide gode penge efter dårlige penge, er direkte dumt... Hva hjælper det at vinde over vedkommende, og få sølle 200 kr, hvis det ender med en regning på xxxx kr?
PS. Hvis du endelig har så mange penge, at du vil bruge dem på det her, så doner dem, da til nogle børn enten på sygehusene, som er ramt af kræft eller på anden måde har en svær dagligdag... Der vil pengene være givet langt bedre ud end på et fjols!
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Jeg er helt enig med Fashion-Seller men gætter på der også er noget "retfærdighedsfølelse" i sagen. Glem det - videre i teksten - han vil glæde sig over at spilde din tid og påføre dig flere omkostninger.
jeg er helt enig med dem der råder dig til og komme videre i teksten, den værdi af de 200 kr. er så minimal at det er bare og komme videre, og mister man 1 kunde går det nok, jeg er sikker på du kan finde 2 nye på den tid du bruger på og jagte dette beløb, så som Fashion Seller skriver, lad være med at smide gode likvider efter dårlige likvider.