Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeres vurdering af Private Alarmer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Find fem fejl og få 3% i rabat, når du tilmelder dig vores nyhedsmail, 

Jeg vil gerne høre jeres vurdering af sitet www.privatealarmer.dk.

Jeg vil gerne have tilbage melding på design, bruger venligheden og den logiske opbygning af trin fra produkt til gennemførelse af købet. 

Jeg på tænker at lave en synlig formular til nyhedsbrev og en formular til kontakt i højreside, hvor kunderne kan få os til at ringe dem op på et givent tidpunkt.. De skal ligge i højreside fordi at de skal være synlig uanset hvor man er på shoppen.

Som nævn før giver jeg 3% i rabat ved dit næste køb, såfremt du tilmelder dig vores nyhedsbrev.

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Søren

Der er vel ikke så meget at sige til det. En standard shop med et neutralt (grænsende til dårligt) design, et standard flow som det ses i tusindvis af webshops.

Hvor er det, du skiller dig ud og huskes? Få en designer ind over eller find et shopsystem med en federe template.

Og 3% rabat - come on, det er jo det samme som ingenting

Just my 2c

Venlig hilsen
Ole 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren.

Jeg må melde mig enig med Ole. Designet er forældet. Det er bygget op omkring tabeller og er slet ikke valid.

Grafisk er det kedeligt til tider grimt og uprofessionelt (flashbanneret).

Du bør efter min mening som minimum fjerne flashbanneret og indsætte et simpelt logo (uden refleksion) og få indsat nogle ordentlige produktfotos på forsiden i stedet for de blå kasser.

I forhold til tilmelding af nyhedsbrev så er der da ingen grund til at spørge efter adresse, telefonnr mv. Det forvirrer kunden, også selvom det ikke kræves udfyldt. Spørg kun efter mail og måske navn for at gøre mails mere personlige.

Fra Aalborg SV
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Konsol-Chips ApS Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke kommentere siden, men det virker da lidt problematisk, at der er 3 forskellige firmaer på adresserne.:

www.privatalarm.dk

www.privatalarmer.dk

www.privatealarmer.dk (din side)

I værste fald risikere man at miste domænet pga. typosquatting, men det kan også give problemer, når kunderne skal finde din webside ud fra hukommelsen.

Konsol-Chips.dk  - Nintendo Wii med harddisk

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mogens

Jeg forstår hvad du mener. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre ved det. Da jeg for 3 år siden oprettede domainet må jeg nu erkende at jeg ikke havde udersøgt domainnavne godt nok.

Jeg har overvejet at ændre domain. Men vil det ikke give problemer i forhold til placering i google?

Hilsen

Søren

Fra Aalborg SV
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Konsol-Chips ApS Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Hansen:

Hej Mogens

Jeg forstår hvad du mener. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre ved det. Da jeg for 3 år siden oprettede domainet må jeg nu erkende at jeg ikke havde udersøgt domainnavne godt nok.

Jeg har overvejet at ændre domain. Men vil det ikke give problemer i forhold til placering i google?

Hilsen

Søren

Hej Søren

En flytning kan altid give problemer med google placering, men der er mange måder på at begrænse tab af placeringer.  På visse sider kunne du evt. fortsat have noget relevant alarm indhold og så linke til en shop med anden URL. Man kan også vælge at viderstille besøg på hvert enkelt side til anden URL.

Det skal jeg dog ikke gøre mig klog på, når vi har så mange dygtige SEO eksperter på Amino. :-)

 

Konsol-Chips.dk  - Nintendo Wii med harddisk

Fra København
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 156
Fra  Reciprok Kommunikation ApS Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit brug af gul baggrund til tekst på forsiden synes jeg ikke er hensigtsmæssig, da den signalerer tilbud, hvor du bruger den til en permanent tekst.

Du skriver, at du gerne vil være fri for henvendelser om annoncering. Fint nok, men jeg synes ikke det er smart at komme med de negative udtalelser i en sammenhæng, hvor du skal give kunden en positiv indstilling til dig.

Der mangler en Hjem-knap i toppen til venstre. Jeg prøve at trykke på dit banner, men der er ikke link. Hjem skal man finde nederst i din menu, hvilket ikke er standard.

Jeg savner en side om dit firma. Oplysningerne skal jeg finde under Kontakt. Der er lidt problemer med korrekturlæsningen ("Vi lever og installerer kun alarm og overvågningsudstyr") og jeg synes ikke helt godt om Vision og Målsætning. De virker som om, at det er med, for det gør de andre, og hvad er det nu en vision er og hvad er målsætning? Vi skriver for en sikkerheds skyld begge dele.

Du skriver, at du er startet i 2007, så du kunne måske komme med nogle cases om hvad du har lavet og måske lidt mere om dig selv, der tilbyder at installere alarmer.

Dit udstyr er "testet og gennemprøvet på det danske marked". Hvem har testet, og virkede det? Du må komme med nogle flere detaljer, hvis det skal være mere end en anprisning.

I bestillingsdelen er der nogle problemer med grafikken til tilbageknappen.

Venlig hilsen

Henrik Morell

 

 

Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Her følger lige min ærlige:

- Billedet i venstre side (toppen) er meget grumset. Det samme gør sig gældende med din tekst hvor der står tilbud. Det er næsten utydeligt.

- De 3 bokse hvor der står " basispakke" er teksten hvis, med en meget lys baggrund. Det gør det svært at se teksten ordentlig.

- under pkt. "finansiering: Hvis man scroller ned til bunden af siden, er det som den nederste tekst sprænger rammerne, og fortsætter udover den naturlige linje i bunden.

- Som det er nævnt andetsteds, synes jeg ikke man skal ligge omoplysninger om firmaet ind under kontakt punktet. Dette kunne snildt være et underpunkt, man kunne klikke sig ind på.

 

Håber du kan bruge det til noget.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)