Jeg har siddet de sidste 24 timer og kigget læst lidt i en yderst velbeskrevet bog, E-pusher hedder bogen.
Der bliver talt meget om at selve siden skal fortælle produktet, sidder jeg så utrolig fokuseret på vores behov og ikke kundes behov fordi jeg selv er den type der hellere vælger en dyr forretning hvor jeg ved hvad jeg får. Frem for en ukendt forretning hvor du ikke rigtigt ved hvad du får selv om de f.eks. er 50 kr. billigere på en mus.
Nu er mit spørgsmål så til jer, hvad fortæller www.improved.dk jer? Altså selve siden?.
En anden ting er hvad har i af konkurrence erfaringer er det noget der kan betale sig?
Og den sidste ting. Kan i anbefale nyhedsbreve?
Det var lige endnu en stribe spørgsmål til jer, og det skulle ikke undre mig om der senere på dagen eller natten kommer lidt mere :D
Som udgangspunkt er der (for?) meget tekst, og så er der mange slåfejl i. Få en til at kigge på dét! Jeg har svært ved at finde ud af, hvad det er, I vil sælge – som udgangspunkt. Og hvis I gerne vil signalere, at I sælger kvalitet til den rigtige pris (ikke nødvendigvis den billigste), synes jeg også, designet skal afspejle det. Det savner dermed mere professionalisme og "det lækre", man gerne vil have med, når man vælger at betale dét, tingene koster.
Jeg ved med mig selv, at jeg godt kan lide at få et godt tilbud. Men jeg ærger mig også meget, hvis jeg kort tid efter et køb ser varen blive sat betydeligt ned, fordi "(vild)ledende indkøbspris" som udgangspunkt er for høj. Jeg ville lægge prisen på et niveau, så der var råd til at give en rabat i højsæsoner. Dermed sagt at det virker useriøst, hvis man som udgangspunkt får en rabat – uden overhovedet at have bedt om den... som rent faktisk nogle større danske virksomheder praktiserer.
Håber det kan bruges. Det er kommentarer efter det første hurtige kig – jeg er ikke gået i dybden, men det er jo også på de første 10 sekunder, at kunden skal fanges og fastholdes i jerngrebet!
"Her har du mulighed for at købe nogle forskellige vare." er det medicin, HI-FI ting eller noget helt tredje? "Ting" betegnelsen dækker meget
Siden virker troværdig, hvilket jo er vigtigt , når der er en shop på siden Let at finde rundt på Lidt flere farve kunne måske være godt - den er lidt klinisk lige nu
Mange tak for dine ord de kan bestemt bruges. Med hensyn til designet har vi det problem at det er et købt system hos scannet og da ingen af os er de store grafikere så har vi et problem. Men vi vil da tage et kig på hvordan vi eventuelt kan gøre det mere proffesionelt.
Endnu engang tak for dine kommentarer der er arbejde til nogen timer. :)
Med klinisk mener jeg at der ikke er så mange farver. Der er noget lyseblåt og ellers er resten hvid og grå. Nogle stærke farver kunne bryde dette. F.eks. springer tilbudet "MS IntelliMouse Explorer 3.0i øjnene, da den er rød. Det er meget godt, hvis det er ment som et salgtrick, men det tror jeg nu ikke, da tilbudet ikke er så stort og centreret. Nogle bokse der var farvet som kunne adskille tingene vil være godt tror jeg. Dermed kan der også fra brugerens side skelnes mere mellem "23/11-2006 - Nyhedsbrev " og den næste nyhed "20/11-2006 - Sponsor aftale indgået med Asylum. "
Mht. navnet, så betyder improved forbedret. Det er et godt navn, men alligevel ikke, da produkterne er standardprodukter, og dermed ikke forbedret i forhold til hvad jeg kan gå i Fona og købe.
Navnet improved er valgt ud fra vores målgruppe som er gamere og som kræver forbedret værktøj om man vil.
Du kan finde utrolig mange produkter produceret direkte til gamere hos os hvor i mod du i merlin osv. kun kan få den normale betjening og hvis du spørger om de har nogen erfaring med f.eks. Logitech G15 tastaturet i Counter-strike eller Battle-field. Der kan vi gå ind og sige på langt de fleste af vores produkter at de er testet af os selv og ofte også andre gamere på siden www.nextnews.dk eller www.xplayn.com som er danske gaming sider. Det er en meget smal målgruppe vi har, men også en pengestærk. Lidt lige som B&O det er heller ikke billigt, men omvendt ved man hvad man får. Det gør du også når du køber steelseries produkter eller produkter produceret til gamere.