Og dog, hvis han gør sig den ulejlighed at finde forskellige ipnumre til hver subdomæne :)
Her er det specielt værdierne x der kigges på fra google: xxx.yyy.xxx.yyy som bør være forskellige.
Uanset hvor mange IP-adresser man fordeler subdomæner på, vil jeg stadig ikke anbefale nogen af bruge store mængder subdomæner på deres egne domæner til linkbuilding. Det er ikke ret langsigtet. 
Davs.
Jeg skal snart i gang med mit kæmpe spændende projekt der hedder DoctorQ.dk ( Lad vær' med at besøge siden da der er sneget sig noget malware ind i systemet via Wordpress )
Min plan er at lave forskellige tema-hjemmesider hvor alle eller i hvert fald næsten alle skal hedde noget med doctorQ.dk undtagen min nyhedsside som der kommer til at hedde DRQ.dk - det er fra DRQ.dk at folk de bliver opdateret over alle mine nyeste tema-hjemmesider ( samt Facebook og Twitter ) - så har jeg min eget lille personlige nyhedsside hvorfra jeg kan lave reklame for mig selv, skide smart syntes jeg selv.
Nå - men er det ikke godt nok at jeg laver det sådan her med mine sprit nye domæner.
DoctorQ-videoklip.dk - En hjemmeside kun med links til videoer i forskellige kategorier
DoctorQ-mobil.dk - En hjemmeside om mobiletelefoner ( affiliates )
DoctorQ-hovedbrud.dk - En hjemmeside med blandet opgaver - Sudoku , Skakopgaver, Gåder, Talrækker.
DoctorQ-butik.dk - En hjemmeside hvor man kan købe DoctorQ ting og sager - Tøj, Plakater, Krus.
Og meget meget mere DoctorQ-???.dk
Men mit spørgsmål er at det er vel ikke noget at jeg bliver straffet for i Googles øjene når jeg linker på kryds og tværs mellem alle mine hjemmesider på samme måde som sub-domæne tilfældet.
Google er vel smarte nok til at se at det er mig der ejer alle hjemmesiderne - syntes du det er en god ide eller en dårlig idé at jeg har tænkt mig at gøre det på den måde.
Venlig hilsen
Michael