Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT udstyr - hvor fanger man bedst?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Først vil jeg starte med at præsenterer stedet jeg kommer fra. Vi hedder www.improved.dk og har eksisteret i ca. 1 år og 2 måneder nu og dette med okay omsætning af at dette er fritids.

Nu er vi i mellem tiden blevet 2 om dette og altså dobbelt så meget tid til det hele og derfor kunne vi også godt tænke os at finde nogen steder der kunne være interessante at reklamere.

Mange af jer vil helt klart nævne EDBpriser.dk - der er vi på vej ind vi har snakket om at starte der fra januar måned og så tage 1 kvartal der for at se om det kan betale sig. Udstyreret vi primært handler med er gaming udstyr, altså udstyr udviklet til gamere, eller folk der skal lave præcisions arbejde på pc''en.

Har i erfaret nogen særligt gode kanaler til denne form for virksomhed?

eller har i nogen gode råd?   

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 00:47
Tilmeldt 29. Nov 06
Skrevet kl. 00:58
Hej Kasper.

Nu ved jeg af erfaring at xplayns visnings system og reklame system er meget mangelfuldt og derfor bruger de folk udefra newz.dk er for dyrt i forhold til hvad vi får ud af det. Mener de ville have 5000 excl moms for en måned.

Jeg tænker mere på forskellige sørge maskiner folk ofte bruger. :)

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 01:29
gate2prices.dk er bestemt værd at overveje.

Meget billigere end edbpriser og samtidig bliver i så også set på sider som: download.dk, hardinfo.dk, PC world, eksperten.dk og itsvar.dk.

Samtidig kan der være meget god (og billig) reklame i at smide noget udstyr afsted til test på eksempelvis hardware-test.dk og lign. sider

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 08:57
I kunne måske også finde en måde at komme i kontakt med forskellige skoler på. I 8. klasse skal eleverne til terminsprøv/prøveeksamen første gang hvor de må bruge computer, derfor er der mange af dem der investere der. I 1.g er der også en den der køber ny bærbar også når de starter på et vidergående studie.

Hvis I kunne finde en måde at komme i kontakt med 8. klasse, 1g. og de nye studerende, så har i mindst fat i en større gruppe potentiele kunder og der er måske mulighed for at lave nogle gruppe rabatter, hvis de nu er 10 fra samme klasse/skole der køber samtidig osv osv

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 09:05
Jeg kender gutten der står bag SLAP.dk, og han er som regel altid åben for forslag - fx har de vist allerede en partnershop af en slags. Så prøv at kontakte ham.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:06
Hej Morten

Det mest oplagte er da Google Adwords i kombination med optimering til søgemaskinerne.
Du kan læse om at få flere besøgende på hjemmesiden her

Mvh,

Christian

Tilmeldt 29. Nov 06
Skrevet kl. 10:16
Jeg kender også selv Zahid som står bag SLAP og ja han er altid til at snakke med.

Desværre har jeg aldrig haft den store effekt ved at reklamere på slap.dk, har tidligere prøvet med intelligepad, som jeg har hjulpet lidt med at vælge sponsorater.

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 10:32
Det var da skidt, for det er da ellers totalt målrettet annoncering. Faktisk bliver det ikke mere målrettet end dét!

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)