Du skal lige have tjekket dit site i "Safari" - dér er det helt statisk og uden menu. Og så vedrørende konkurrenter der uopfordret "nedgør" andres sites: Jeg kan kun være helt enig med dig Charly - det er pinligt og giver Amino en unødvendig negativ tone. Samtidig synes jeg nu også, at netop Nicolais indlæg viser, hvordan man debatterer konstruktivt, hjælpsomt og med glimt i øjet: Det er der skam, det kræver blot at du ikke ser siden i en størrelse der er mere end ca 600 bred... ![]() Anelia et godt råd til dig: husk at checke din side igennem på forskellige computere, med forskellige skærmstørrelser/opløsninger og forskellige browsere. Den side du har nu, har en meget uheldig fejl der gør at de fleste ikke kan se din menu. Så helt generelt til de aminoer der lidt for tit banker i tastaturet med knojern på: Lyt til Charly og gør som Nicolai. Mvh. René |
Brug for professionelt grafisk- og webdesign?
Det ved enhver som har været længe i branchen men det er jo ikke sikkert at Lone som lige har startet en hækleri virksomhed er klar over det, og hvis hun så aldrig ser at mandens flashmenu er et problem men bare bestiller hos ham får hun selv en hjemmeside der ikke kan ses alle steder og så har hun pludselig selv problemet. Jeg syntes helt klart det er til alles fordel at det bliver taget op offentligt. |
Netop derfor synes jeg at en PM er på sin plads i første omgang. Som sagt er vi her for at blive klogere og kritik er en kæmpe hjælp. Men sidder der flere højt respekterede Amino''er og kommer med kritik, vil dette for en negativ virkning/markedsføring for den nye virksomhed. Så giv dem lige en chance for at blive bedre. Alle virksomheder starter et sted og det er ikke sjovt at blive husket for en "lille" fejl man lavede i starten. Vi er her for at hjælpe, ikke udstille.. /Charly |