Hej Amino''er ![]() Så er idéen der, jeg starter sku et marketingbureau. ![]() Har gennem noget tid tænkt på at starte op og vejlede virksomheder omkring markedsføring og opsætte kampagner for disse på konsulentbasis. Hvad har han så med i bagagen; 3 års erfaring indenfor Internet Markedsføring. Arbejder pt. på stor dansk søgemaskine med markedsføring. Endvidere har jeg et hobbyfirma, hvor jeg har leget med Google''s adwords - kampagner. Har drivet (går efter hole-in-1), viljen, navnet, konceptet & pengene samt dialog med bl.a. Google. Jeg mangler en partner som jeg svinger med og som vil indtræde i Aps 50/50 %. ![]() I første omgang vil salgsproduktet være administrering samt rådgivning af; Adwords, Samt annoncering på andre sites. På det lange; CMS-løsninger Shop-løsninger Hjemmeside-design Jeg mangler som nævnt en partner som jeg svinger med og som vil indtræde i Aps 50/50 %. Det er nu sjovest at være fælles om en success og 4 hænder og 2 hjerner er bedre end...tjaaa ![]() Du skal helst have erfaring indenfor branchen og kende til Adwords mm. gerne være GAP og helst have teknisk flair. (lyder sku næsten som en kontaktannonce i søndagsavisen)... ![]() Såfremt du syntes ovenstående lyder som en ![]() ![]() på at fortælle nærmere eller tage en ![]() Er selvfølgelig villig til at sende mere uddybende materiale omkring konceptet samt forretningsplan. Tak fordi du læste indlæget Ser frem til at høre fra jer Mvh. Jonas Elholm |
Forsøger lige endnu engang at finde en samarbejdspartner
.

Har efter indlægget modtaget nogle private mails omkring samarbejde
mht. hjemmeside- samt CMS-delen og tak for det
, søger dog stadig en egentlig partner.

Ved du er derude

Mvh.
Jonas