Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Marketingbureau - søger partner?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 22
Fra  Hjemmeside.biz Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino''er

Så er idéen der, jeg starter sku et marketingbureau.

Har gennem noget tid tænkt på at starte op og vejlede virksomheder omkring markedsføring og opsætte kampagner for disse på konsulentbasis.

Hvad har han så med i bagagen; 3 års erfaring indenfor Internet Markedsføring.

Arbejder pt. på stor dansk søgemaskine med markedsføring.

Endvidere har jeg et hobbyfirma, hvor jeg har leget med Google''s adwords - kampagner.

Har drivet (går efter hole-in-1), viljen, navnet, konceptet & pengene samt dialog med bl.a. Google.

Jeg mangler en partner som jeg svinger med og som vil indtræde i Aps 50/50 %.

I første omgang
vil salgsproduktet være administrering samt rådgivning af;

Adwords,

Samt annoncering på andre sites.

På det lange;

CMS-løsninger

Shop-løsninger

Hjemmeside-design

Jeg mangler som nævnt en partner som jeg svinger med og som vil indtræde i Aps 50/50 %.

Det er nu sjovest at være fælles om en success og 4 hænder og 2 hjerner er bedre end...tjaaa.

Du skal helst have erfaring indenfor branchen og kende til Adwords mm. gerne være GAP

og helst have teknisk flair. (lyder sku næsten som en kontaktannonce i søndagsavisen)...

Såfremt du syntes ovenstående lyder som en  idé og ikke  så stik mig en mail el. besked og så er jeg naturligvis frisk

på at fortælle nærmere eller tage en  og fortælle lidt om drømmene.

Er selvfølgelig villig til at sende mere uddybende materiale omkring konceptet samt forretningsplan.

Tak fordi du læste indlæget

Ser frem til at høre fra jer 

Mvh.
Jonas Elholm

Fra København
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 22
Fra  Hjemmeside.biz Skrevet kl. 19:55
Forsøger lige endnu engang at finde en samarbejdspartner.

Har efter indlægget modtaget nogle private mails omkring samarbejde

mht. hjemmeside- samt CMS-delen og tak for det , søger dog stadig en egentlig partner.

Ved du er derude

Mvh.

Jonas

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 20:16
Hej Jonas

Jeg kan ikke hjælpe dig med et partnerskab, men jeg vil da lige gøre opmærksom på mig selv som potentiel underleverandør. Du skriver jo at du har erfaring i internet markedsføring. Jeg laver markedsførignsværktøjer i form af 360 grader præsentationer af både produkter og faciliteter pakket ind i en brugervenlig løsning. ROI er analyseret til 4 uger. Det er sjældent du finder noget med så flotte tal (i hvert fald efter min erfaring)

Du kan jo sende en pm eller mail @ info@wide-eyes.dk så er jeg frisk på at snakke om en - ide

Hilsen Morten 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)