Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design på www.tk-datateam.dk - hvad syntes i???

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

 

Den ser rigtigt fin ud, jeres shop :)

Jeg kan særligt godt lide den konsekvens der er i designet mht. betalingskort og sociale medier (det blå tema). Men i forlængelse af det synes jeg det er lidt mærkeligt I ikke har ført den konsekvens videre... F.eks. undrer det mig at sortiments-delen skiller sig så meget ud rent designmæssigt (grønne knapper vs. blå). Ikke fordi der er noget galt i at lade de købsrelaterede knapper skille sig ud - tværtimod. Men lige i det her tilfælde synes jeg der mangler noget konsekvens....

Derudover undrer det mig i bruger så godt et stykke "real estate" i jeres produktoversigt på noget andet end produkter - jeg tænker på afsnittet "Velkommen til TK-Datateam".

Men bortset fra det synes jeg sgu I er sluppet meget godt fra det Smile

Mit feedback drejer sig udelukkende om forsiden. Men man skal jo starte et sted.... Der vil sikkert blive fulgt op med noget mere dybdegående, fra andre herlige Aminoer.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Sådan efter lidt hurtig browsing igennem de overordnede sider lagde jeg mærke til følgende:

Generelt:

- Troværdig.

- Gode farver.

- nem at finde rundt i.

- Mangler billeder på mange produkter.

- Savner mulighed for at sammenligne produkter.

- Søgeresultatet er "rodet" pga. manglende billeder, det er uoverskueligt.

Forsiden:

- Det banner i har "Vi forhandler alt indenfor IT udstyr" linker til bærbar-siden?

Kontakt-siden:

- Du mangler at skrive hele jeres adresse.

- Stavefejl? "Hvis du har problemmer med din pcer, så fortvivl ikke" , hedder det ikke bare "pc"?

- links og e-mail på siden er ikke "aktive" altså det kan ikke klikkes på.

- i bruger @sol.dk som e-mail adresse, brug jeres egen det ser mere seriøst ud.

Det var lige det jeg kunne skimte igennem.

Held og lykke med din forretning.

Kommer snart...

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes ser godt ud...

Vanddråberne i topbanneret? hvad er lige idéen med dette :-) edb + vand?

Kan i ikke lave det lidt mere overskueligt med produkterne tv.? måske dele det op i færre kategorier? det virker lidt uoverskueligt.

Når man klikker på en kategori f.eks printer patroner så er der godt nok ikke meget guf ved siden :-) kunne i ikke vise logoer af leverandørerne. Tilbud topseller ect..

Ellers er det rigtigt lækkert og overskueligt

Fra London
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Selve layoutet er ganske fint, og en pæn kontrast i den blå farve I har valgt.

Jeg bryder mig dog ikke meget om top-banneret. Blå på blå (Teksten og ikonerne i højre side).
Der står "FACEBOOK" men der er ikke noget link til en facegroup eller noget?. Igen min eneste kritik er den blå tekst på blå baggrund, samt ikonerne der ligeledes er nuanceret til blåt. Udover det er der ikke så meget. Måske peppe forsiden lidt op med et par flere gode tilbud. Så vidt jeg kan se har I kun ét tilbud, og ellers vises der blot nyeste produkter. Et godt tilbud som kunderne kan se med det samme de klikker ind på siden skaber endnu mere interesse for at bladre rundt og se hvad I ellers har!

- Nicholas Van Sant | Blabladesign

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Dal:

Hej Alle,

 

så er der et nyt design på webshoppen www.tk-datateam.dk.

 

Hvad syntes i om designet?

 

dbh,

Morten

 

Ser super godt ud, men jeg savner nu lidt at outline på alle links er sat til none.
Hvis du kan kan du insætte følgende i dit css:

a{
outline: none;
}

Hvis du er i tvivl om hvad jeg snakker om så kan du hurtig kig på : http://www.w3schools.com/css/pr_outline.asp de har en rigtig god forklaring :)

Held og lykke :D

Fra København
Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Det ser godt ud - men ta' og spørg dine besøgende.

UserReport tilbyder gratis online brugerundersøgelser! Det ved du sikkert allerede, da du har en Dandomain shop - de anbefaler vores system (som du kan se i din shopadministration)

Det er nemt og gratis og vil give dig værdifuld viden om dine besøgende!

Se evt. den simple guide til opsætning i DanDomain webshop.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)