Hej Aminoer, Vi har nogle problemer med plugins i vores wordpress installation. Vi kan fint installere diverse plugins, aktivere osv. Men vi kan ikke få lov til at konfigurere dem, hvilket jo gør at de er ubrugelige. Vi har prøvet med en masse forskellige plugins bare for at teste, og problemet er der ved alle.
på forhånd tak |
Problem med wordpress plugins
- 1

|
Hvis du ikke kan ændre dem inde i selve wordpress admin del, så kan du vel åbne selve filerne der hører til pluginet og lave dine ændringer på den måde |
Hej Mark, Bare for at være sikker, har du så været inde under plugins -> edior -> også vælge dit plugin oppe i højre hjørne? Ellers må du som ham der skrev før mig, ud i ftp serveren og rette det der :-) mvh |
Altså hvad skal du have adgang til ved plugins'ne? bare deres menu og alt det eller skal du ind i selve koden og ændre?
Og lov mig du ikke bruger surftown til wordpress! :P |

Hej alle, Hele problemet er ikke at jeg ikke kan redigere dem. Men at mine plugins var installeret med jeg kunne ikke tilgå dem. Dog har jeg nu endelig fået det til at virke :)
Jeg bruger ikke surftown til wordpress, jeg bruger det der er værre ;) (Gigahost) |