Jeg har lidt penge som jeg skal investere indenfor overskuelig fremtid, jeg har bestemt mig for at det enten bliver i udlejningsejendomme i udlandet eller også nogle gode websites. Lige nu hælder jeg mest til det sidste og derfor hører jeg gerne fra de af jer der evt. kunne tænke sig at sælge et godt website. Der kan blive tale om en hurtig kontant handel hvis prisen og siden lever op til mine krav. Vi har allerede lager og arbejds kapacitet til at sende pakker ud så det gør ikke noget at det kræver fysisk lagerplads. Krav til de / det site vi vil købe. Vi er ikke kun ude efter store firmaer, men også små hobby sites so dog har givet ok overskud som vi kan udvikle videre.: 1. Sitet skal køre med overskud. Minimum 100.000 om året, medmindre at vi virkelig kan se muligheder i det. 2. Det må ikke kræve en vild stor branche kendskab (noget man ikke kan lære på et par måneder) 3. Max pris 2 millioner kroner (op til 8 mio. kroner hvilket dog kræver lidt tid til at få finansiering på plads). Send en kort mail med et link til dit site samt de vigtigste nøgletal, så giver vi hurtigt besked om det har interesse, og så tager vi den der fra. FULD DISKRETION er en selvfølge! |
Vil gerne have bekræftet at du har modtaget min pm.
Mvh Teddy