Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en venlig sjæl.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, mit navn er Johnny. Jeg er igang med et projekt til psykisk lidende. Projektet går ud på at give psykisk lidende et sted hvor de helt gratis kan oprette profil og få kontakte med andre lidende (opbygge netværk). Jeg kan ikke finde nogen andre sider hvor dette kan gøres optimalt synes jeg. På de sider jeg har set, skal man oplyse højde / vægt / byen man bor i og sådan. Synes ikke dette kan være rigtigt, så er nu igang med min egen side hvor alt er gratis, og man bestemmer helt selv hvad man vil oplyse og gøre med sin bruger.

Det er min første side, og synes selv jeg er kommet rigtig langt. Der er nogen små dumme (5 minutters fejl) og også større fejl / mangler på siden.

Tænkte på, om der var en venlig sjæl der ligesom mig, gerne ville gøre noget for de psykisk lidende i Danmark, og hjælpe mig med nogen få fejl på min side?

Siden betaler jeg af egen lomme, og er ikke lavet for at tjene penge (der er lidt reklamer og en doner knap) <- udelukket til at hjælpe mig med at betale en brøkdel af server omkostninger, da dette aldrig vil kunne komme til at betale det hele.

Skriv til mig hvis du er interesseret i at give din støtte til siden, det kan være alt fra hjælp til kodning (.net) / SEO / CSS / Opsætning af tekst. Ja.. Alt hvad du vil byde ind med. Jeg vil ikke give direkte link her på Amino til siden, men kontakt mig gerne enten her eller på Johnnyolsen87 (A) gmail . com

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 05:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny. Jeg vil gerne give tips. Send gerne en PM Smile

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 06:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny,

Fantastisk initiativ. Jeg kan ikke hjælpe i den retning, men jeg kom med det samme til at tænke på, om du har overvejet at søge midler til at lave siden? Der vil jo være masser af steder, der kunne være interesserede i at støtte dit site.

Pøj pøj med det

Bedste hilsener

Tommy

Hej med dig :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)