Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udbredelse af kendskab til netside

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Jystrup
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.har brug for et godt råd om hvordan jeg udbreder kendskab for min hjemmeside www.2sexywomen.dk. Det drejer sig om salg af smart tøj til kvinder.
Jeg har forsøgt facebook,men synes ikke rigtigt det gav så stor respons.
Har forsøgt at finde annoncemuligheder til rimelige penge,men det var ej  heller nemt.
Så gode råd søges
MVH Tina
2sexywomen@gmail.com

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

debattér og gør opmærksom på dig selv og din nye fede hjemmeside i alle de deabtfora hvor det måtte være relevant (der er helt sikkert en masse indenfor tøj brachen, brug evt. google og søg efter "tøj forum", "tøj debat", "mode forum", "mode debat" eller lign).

Facebook kan også være fint, men du skal være aktiv og opsøgende på facebook, det sker ikke helt af sig selv blot fordi du opretter en side. Lav evt. en konkurrence og giv nogen modetips gratis væk til dem der tilmelder sig din facebook, eller udlod en præmie og sig at du trækker vinderen en bestemt dato og at de vinder tøj til værdi af xx kr.
Brug dit netværk og evt. venner og famlie og bed dem om at tilmelde sig - jo flere jo bedre, det breder sig som ringe i vandet.

Der er mange andre muligheder, men fælles for de fleste er at de kræver motivation, tid og engagement for at få effekt.

Alternativt er nok, at skal der penge på bordet, hvis du ikke selv har tiden eller evnerne til disse typer social marketing.

Fra Jystrup
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Super god ide med debatter,jeg vil skynde mig at lede efter dem.

Facebook er prøvet,men synes ikke det gav så stor respons.Der kom ganske mange fans,men ikke kunder. God ide med konkurrencer :)

Mange tak for dine gode forslag

:) Tina

 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der undrer mig er at promovering af websites i så stor udstrækning udelukkende foregår på nettet.

I dit tilfælde kunne du jo passende arrangere en modeopvisning i dit lokale butikscenter. Nu ved jeg ikke hvad budgettet er. Men jeg forestiller mig sådan noget som City2 og Rosengaardscentret er udelukket. Men det behøver jo heller ikke lige være de to steder. Rødovre Stationscenter er jo også en mulighed, og der vil jeg næsten tro du kan få foden ind gratis, hvis ellers du har talegaverne i orden.

Nu ved jeg godt der ligger en Frøkjær (det gjorde der ihvertfald sidst jeg var på de kanter) og det derfor i praksis ikke er så simpelt som det. Men du forstår pointen - ud og find et eller andet sted hvor der kommer nogle mennesker forbi og lav noget gøgl der.

Du har naturligvis også fået trykt bagrude streamers og fået samtlige naboer, bekendte, familiemedlemmer og din skorstensfejer til at smide en i bagruden af deres bil?

Din lokalavis har du naturligvis også haft hevet fat, ikke sandt? Nu kender jeg ikke jeres koncept, men "2 sexy women" - jeg kan godt love dig der ikke går mange minutter hvis i vinkler en god historie på jeres koncept og sætter en kande kaffe over, før der står en journalist fra lokalavisen på jeres dørtrin.

 

Nå, det skulle være lidt at få de kreative "safter" til at flyde på... God weekend :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Jystrup
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fama

Budgettet rækker ikke til det store. Men ideen om at komme ud er værd at tage med.Skal dog undersøge om messer el lign er en mulighed.

Det kræver mod af mine venner  og familie at køre med firmalogo på streamer. Ha ha, men jo det er et navn der får folk til at kigge ekstra :) Tøjet er nu ikke så stygt.

Jeg har kigget på reklamer i lokalaviser,men også der er webshoppen for lille endnu.

1000 tak for de inspirerende forslag

Super god weekend :)

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina

 

Tina:
Budgettet rækker ikke til det store. Men ideen om at komme ud er værd at tage med.Skal dog undersøge om messer el lign er en mulighed.

 

Så må man jo bare være det mere kreativ ;)

Og messer er både ukreative og dyre. Ikke at de er en dårlig idé.... Men lige nu og her kan du jo ikke rigtigt bruge messer til noget.

Så hvad med om du lavede en aftale med den lokale salsa-klub - de giver en gratis prøvetime og i uddeler nogle rabatkupon'er til jeres site, samtidig med i laver et lille modeshow*.

Eller lav et samarbejde med nogle swingerklubber - jeg er godt klar over det ikke er sikkert I ønsker at binde jeres brand 100% op på den slags. Men der er jo et tydeligt fokus på det mere sexede tøj, i jeres butik. Så lur mig om ikke der skulle komme en kvinde eller to i de danske swingerklubber, der godt kunne bruge en pink corsage eller et Golden Pirate kostume ;)

Så lav en aftale med den enkelte swingerklub om at deres medlemmer får 10% (eller hvad ved jeg) i jeres netbutik.

 

Tina:
Jeg har kigget på reklamer i lokalaviser,men også der er webshoppen for lille endnu.

 

For det første så indrykker man jo ikke reklamer efter hvor stor man er. Man indrykker dem efter hvor stor man vil blive ;)

For det andet så var det ikke så meget reklamer jeg tænkte på... Jeg tænke mere på at der blev skrevet en artikel om jer. Hvis I sætter jer ned og skruer den rigtige historie sammen, så burde det altså være muligt at få den lokale bladsmører til at komme ud og skrive en historie om jer.

Få fundet på et eller andet pitch der rammer lige i maven (eller længere nede) på folk. Jeg tænker et eller andet i stil med "Ny netbutik vil gøre Danmark mere sexet" eller "Græsted - erotikkens nye centrum på nettet". Jo de eksempler er platte, men nu brainstormer jeg bare - så det er ikke oplæg til tekst. Det er bare idé-oplæg.... det er op til jer at løbe videre med dem, hvis I mener der er noget I kan bruge :)

 

Nå, NU er det altså weekend.... Held og lykke med det - glæder mig til jeres butik bliver så stor en succés, at alle danske kvinder har et bredt udvalg af jeres produkter i skabet ;)

* Jeg kan godt love dig både mænd og kvinder er klar til at kaste penge efter noget frækt tøj, efter sådan en omgang :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Jystrup
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Fama.

Dejligt med en masse indput og inspiration.1000 tak for hjælpen :)

Det er skønt med en side som amino,hvor man får en masse gode bolde kastet op.Nu må jeg bare gribe fat :)

mvh Tina

 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:
Det der undrer mig er at promovering af websites i så stor udstrækning udelukkende foregår på nettet.

Fordi det er effektivt, målbart, budgetmæssigt fleksibelt og fordi det virker.

Men bortset fra det, så er der ingen grund til at lade andre muligheder gå til spilde blot fordi netmarkedsføring giver mange gode muligheder.
Der er ingen tvivl om at, hvis du som Fama foreslår her kan blive omtalt i den lokale presse via en artikel eller lign (kan være ganske gratis), så det er en super idé. Og lokale arrangementer som ikke koster dig for mange ressourcer kan også vise sig at være godt, dog husk på at det kan være meget svært at konvertere "offline"-kunder til "online"-kunder.

Husk når du er ude i "offline"-verdenen, at promovere din www-adresse alt det du kan, sørg for at folk er nød til at gå derind for at få mere info, for at få rabat / det gode tilbud, tilmelde sig dit supernyhedsbrev eller få dine gratis mode-guide.
Hvis du ikke lokker med et eller andet, skal du ikke forvente at særligt mange vil anvende din hjemmeside / webshop.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:
Det der undrer mig er at promovering af websites i så stor udstrækning udelukkende foregår på nettet.

Fordi det er effektivt, målbart, budgetmæssigt fleksibelt og fordi det virker.

Men bortset fra det, så er der ingen grund til at lade andre muligheder gå til spilde blot fordi netmarkedsføring giver mange gode muligheder.
Der er ingen tvivl om at, hvis du som Fama foreslår her kan blive omtalt i den lokale presse via en artikel eller lign (kan være ganske gratis), så det er en super idé. Og lokale arrangementer som ikke koster dig for mange ressourcer kan også vise sig at være godt, dog husk på at det kan være meget svært at konvertere "offline"-kunder til "online"-kunder.

Husk når du er ude i "offline"-verdenen, at promovere din www-adresse alt det du kan, sørg for at folk er nød til at gå derind for at få mere info, for at få rabat / det gode tilbud, tilmelde sig dit supernyhedsbrev eller få dine gratis mode-guide.
Hvis du ikke lokker med et eller andet, skal du ikke forvente at særligt mange vil anvende din hjemmeside / webshop.

Fra Jystrup
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Lars

Ja ideen med avisen er rigtig god.Og du har ret,jeg må finde på spændende lokkemidler for at få kunder ind på min side.

Jeg er ved at undersøge nyhedsbreve.men klumrer lidt i det.Håber det snart lykkes så jeg kan lave lidt slagtilbud osv.

1000 tak for rigtigt gode råd

hav en super god weekend :)

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)