Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google AdWords på amino.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har oprettet en annonce til visning på amino.dk. Har fulgt linket på http://www.thorborg.dk/amino-annoncer.htm, men annoncen dukker ikke op.

Annoncen er oprettet og aktiveret, og jeg har for testens skyld sat et budget på flere hundrede kroner pr. dag, men den dukker ikke op.

Kan det være fordi beløbet skal være endnu højere?
Fordi teksten i annoncen ikke er relevant i forhold til de indlæg den placeres i forbindelse med?

Andre muligheder?

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 11:07
Hvis du fortæller hvad det er for en annonce du vil have vist, så kan vi jo holde øje med den ;)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:21
Hej

Adwords virker kun hvis du bruger de rigtige ord, det vil sige de ord folk søger på og ikke dem du tror er de rigtige.

Hvis der ikke sker noget efter du har forsøgt dig med flere eller bedre ord eller fraser, kontakt en som er god til søgeoptimering.

med venlig hilsen

Dorte Andersson

Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Skrevet kl. 20:07
Hvis du fortæller hvad det er for en annonce du vil have vist, så kan vi jo holde øje med den ;)

Haha, fin service, men så længe visning stadig står som 0 i "kontrolpanelet", så behøver I ikke holde øje med den :-)

Adwords virker kun hvis du bruger de rigtige ord, det vil sige de ord folk søger på og ikke dem du tror er de rigtige.

Hvis der ikke sker noget efter du har forsøgt dig med flere eller bedre ord eller fraser, kontakt en som er god til søgeoptimering.

Sådan fungerer AdWords på amino.dk (og mange andre sites) ikke helt. Her opretter man annoncen, vælger at den skal vises på amino.dk og så er man færdig. Der skal ikke angives søgeord.

Google skriver til mig, at annoncen skulle godkendes, og at den nu er godkendt. Den vises dog stadig ikke, så jeg venter igen på svar fra dem.

Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Skrevet kl. 20:09
Ok, og quoting virker ikke supergodt i Firefox...
Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 20:44
Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Skrevet kl. 15:25
På et tidspunkt havde jeg sat CPM = det daglige budget, men nu er der justeret lidt på det.

Grunden til, at annoncen ikke blev vist var, at Google skulle godkende den først! Det fremgik ikke lige under oprettelsen...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)