Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg gang i mit salg på min hjemmeside

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 27. May 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Håber nogle kan hjælpe mig her.

Jeg er helt nystartet (fik oprettet min side (26/5-10)

Jeg vil gerne høre fra nogle der har erfaring i hvordan jeg bedst muligt kommer igang med salget fra min hjemmeside. siden hedder www.danpoint.dk

Jeg VED at jeg ligger omkring 50-60 % billigere end andre der sælger de samme ting på nettet.

Hvor møder jeg mine kunder ??

Det skal siges at jeg også sælger til private hvilket ikke mange andre gør i denne branche.

På forhånd tak for hjælpen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:49

Du kan starte med at oprette dig på http://www.google.dk/analytics/ så du kan se hvor folk kommer fra når de besøger din side, hvilke søgeord de evt. har brugt for at komme til den samt hvis det falder fra i købsprocessen.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 27. May 10
Skrevet kl. 10:52

Hej Niels.

Tak for hjælpen, er det ikke noget der koster en frygtelig masse penge at oprette sig på ??

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvordan får jeg gang i min netsalg ?:
Tak for hjælpen, er det ikke noget der koster en frygtelig masse penge at oprette sig på ??

Nix.... det er ganske gratis at benytte og du vælter dig i gode oplysninger der er guld værd.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 10:59
Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 11:00

Hvis du gad bruge 1 minut til at klikke på det link, som Niels sendte dig, ville du kunne læse følgende: Professionel webanalyse, der er smartere, venligere og gratis.

:)

Mvh

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 11:04

En nogenlunde sikker vej, og i hvert fald kontroller- og målbar markedsføringsform er Google AdWords. Der betaler du for at ligge på Googles søgeresultater på nogle ord du vælger, du betaler pr. klik og du kan selv bestemme dit budget.

Du er velkommen til at skrive til mig på joachim@loevgaard.dk, hvis du vil høre lidt mere, så vil jeg godt hjælpe dig med oprettelsen og opsætningen af målingerne gratis :-)

Ha' en god dag.

Tilmeldt 27. May 10
Skrevet kl. 11:06

hov hov peter rolig :-).

jeg har nu bare fået tilsendt noget fra goggle før, hvor de opfordrer til at oprette sig, og det koster, kunne jo godt være der lå lidt skjult der :-)

Tilmeldt 27. May 10
Skrevet kl. 11:08

Tusind tak for hjælpen kaffe og co, kan bare ikke fårstå at når jeg opretter mig på google analytics så er min email optaget, hvordan kan det min være ??

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 11:19

Er jeg den eneste som ikke kan komme ind på siden ? :s 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)