Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det betale sig at jeg lader mig momsregistrere?

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja...naturligvis kan man det.

MvH

Peter

Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 20:38

Peter - Revisor:

Ja...naturligvis kan man det.

MvH

Peter

indrømmet, jeg er grøn. Men hvis jeg skriver underskud af virksomhed på, skal skat så ikke have mig registreret et sted som virksomhed?

Må jeg regne tilbage i regnskabet? eller kan jeg næste år kun skrive på fra i år?

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 20:48

Hej Solstråle

Jeg ville skrive en PB til dig, men den funktion har du ikke slået til. Jeg ville så se, hvor i landet du bor, men det kan jeg ikke finde, heller ikke på din hjemmeside.

Så nu bliver det i fuld offentlighed: I morgen holder Regnskabsskolen et informationsmøde i København, hvor du gratis kan få svar på mange af de spørgsmål du har. Du kan se mere her - og du er meget velkommen, hvis du har tid og lyst til at deltage.

Herudover: Kan du ikke lige sende mig dine kontaktoplysninger. Jeg er ved at skrive en bog om moms, og du ville nok være den helt ideelle person at bede om at læse de første par kapitler igennem om den grundlæggende forståelse af moms, inden den går i trykken (om ganske kort tid).

Dbh
Anette
http://anettesand.dk

Tilmeldt 21. May 10
Skrevet kl. 20:54

Anette Sand/Regnskabsskolen:

Hej Solstråle

Jeg ville skrive en PB til dig, men den funktion har du ikke slået til. Jeg ville så se, hvor i landet du bor, men det kan jeg ikke finde, heller ikke på din hjemmeside.

Så nu bliver det i fuld offentlighed: I morgen holder Regnskabsskolen et informationsmøde i København, hvor du gratis kan få svar på mange af de spørgsmål du har. Du kan se mere her - og du er meget velkommen, hvis du har tid og lyst til at deltage.

Herudover: Kan du ikke lige sende mig dine kontaktoplysninger. Jeg er ved at skrive en bog om moms, og du ville nok være den helt ideelle person at bede om at læse de første par kapitler igennem om den grundlæggende forståelse af moms, inden den går i trykken (om ganske kort tid).

Dbh
Anette
http://anettesand.dk

Hej,

Jeg har lige sendt en pm, så bør virke eller er der noget jeg skal slå til?

Bor i hovedstaden (område står først på hjemmesiden)

Hvor er du altså sød, ville jeg vildt gerne men kommer en og kigger på mine ting imorgen (ret spændende).

En slags momsmongol er jeg vel Huh? men jo tak sender det lige til dig.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 21:16

Hej solstraale...  :)

Jeg har lige været inde på din side og se hvad du har lavet - det er da bare sødt det du har fået kreeret der, så jeg tillader mig lige at lave lidt gratis reklame for dig i et par af de mommy forums jeg sidder på .... Wink

/Linda

Tilmeldt 21. May 10
Skrevet kl. 21:25

Linda Nielsen aka. Hp1975:

Hej solstraale...  :)

Jeg har lige været inde på din side og se hvad du har lavet - det er da bare sødt det du har fået kreeret der, så jeg tillader mig lige at lave lidt gratis reklame for dig i et par af de mommy forums jeg sidder på .... Wink

/Linda

AJ hvor er du sø, tak Smile

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 22:44

Peter - Revisor:

Bastian...stadig man kan få fradrag for underskud selvom man ikke er momsregistreret og så længe SKAT

ikke har statueret "hobbyvirksomhed".

Din påstand er således fejlagtig og misvisende.

MvH

Peter

Hvor har du det fra?

Med venlig hilsen

Bastian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:54

Tja...sådan er reglerne nu altså bare.

Du kunne evt. læse Lars Gosvig`s Blog ang. momsregistrering eller ikke.

Her vil du klart kunne se, at din påstand er forkert.

MvH

Peter

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)