Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger god sælger/kollega

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi søger sælgere til vores nye firma.

Vi har startet et firma op med stor succes der udelukkende handler med microfiber, både klude og mobbesæt til rengøringsfirmaer og som noget nyt også til private.

Vi handler udelukkende med de ægte microfiber

Disse produkter er meget let omsætteligt

Vi søger sælgere til hele landet, også gerne i udlandet

Kunne dette være noget for dig så er du meget velkommen til at sende lidt info omkring dig selv på mail. patrickpedersen@ofir.dk

Lønnen er provisionslønnet, og for den rigtige M/K er der rigtig gode muligheder for en super indtægt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:30

Der er bare så mange røde lys der blinker, når jeg læser dit indlæg, at jeg ikke kan holde tal på dem. Er det multi-level-marketing? Ellers så gør du nok dig selv en tjeneste ved at fortælle lidt mere, for lige nu lyder det som årets dårligste jobmulighed ;)

Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:20

lygter der blinker ??.

haha det er da vist mig der må lave en smiley :-).

Jeg har nu bare et ganske normalt lille firma der gerne vil lidt lidt bredere ud med mit varesortiment, og søger derfor provisionslønnede sælgere som mange andre firmaer gør, så den er ikke længere.

Fra N/A
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 17:53

Hej "sælgere søges"!

Bere et lille fif herfra... Du skulle nok få en E-mail der relaterer til dit firma i stedet for en "ofir" E-mail. Det virker ikke særlig professionelt for mig, at man skal skrive til en "ofir" E-mail.

Bare et fif ;)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)