Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance konsulent til sportsbranchen med potentiale til partner.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Sorø
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 78
Fra  TRANBERGS Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger en person med iværksætter ånd, netværk indenfor sportsverdenen og lyst til til at være med i den fortsatte opbygning af et banebrydende koncept indenfor salg til forhandlere og derigennem klubber og foreninger. Grundet travlhed og voksende interesse kan vi ikke give 100% fokus til markedet i Jylland. Der er kæmpepotentiale for den rette person. OBS: Der vil indledningsvist blive tilbudt provisionsaflønning på freelance basis. Vi ser frem til at høre fra dig, hvis denne korte præsentation fanger din interesse.

BRANDS: MASITA TEAMWEAR // SPORTDOC // SPORTQUIP // REUSCH // VISION TECHNOLOGIES // ERREA TEAMWEAR // SPIDERTECH // SKINS // WWW.ISPOSEN.DK

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 22:39

Hej Allan,

Du er meget velkommen til at skrive mig en PB, (privat besked), hvor du fortæller lidt mere om hvad jobbet går ud på og hvad det indebærer.

PS. jeg bor lige midt i Jylland.

Mvh

Lars Hyldegård

Fra Nørresundby (Aalborg)
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 10:19

Hej Allan.

Jeg ved godt at, dit opslag er af ældre dato, men jeg syntes alligevel at, det var så interessant at, jeg fik lyst til at, høre noget mere.

Har du fundet dem du skal bruge?

Hvis ikke, vil jeg meget gerne høre mere om konceptet. Hvis det har interesse vil jeg også gerne sende dig et CV.

De bedste hilsner

Torben Pedersen

Fra Odense
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 104
Fra  Krudtborgen - Fyrværkeri i Odense Skrevet kl. 21:53

Det lyder spændende, og du skal være velkommen til at kontakte mig i en privat besked.

Jeg bor i Odense, men har kontakter til diverse sports foreninger, primært fodbold i store dele af Odense samt omegn. Men jeg har også kontakter til især ishockey-klubber i stort set hele landet (samt udlands, såsom Sverige, Holland, Tjekkiet, England og USA) og få håndboldklubber i Odense - bare for at nævne mit netværk ganske kort.

Som sagt skal du være velkommen til, at kontakte mig med yderligere information. Smile

Krudtborgen sælger fyrværkeri i Odense.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 21:57

Hej Allan,

Du er meget velkommen til at sende mig en PB med yderligere oplysninger om konsulent jobbet.

Fortsat god aften.

MVH

Morten Dal

Fra Sorø
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 78
Fra  TRANBERGS Skrevet kl. 22:50

Kære alle interesserede, vi har fundet en person som lige er startet med projektet, derfor vil vi sige tak for alle henvendelser og tillade os at gemme kontaktoplysninger såfremt vi udvider yderligere.

Mvh

Allan

BRANDS: MASITA TEAMWEAR // SPORTDOC // SPORTQUIP // REUSCH // VISION TECHNOLOGIES // ERREA TEAMWEAR // SPIDERTECH // SKINS // WWW.ISPOSEN.DK

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 23:01

Hej Allan,

Det lyder super godt at du har fundet en god mand.

Mange gange held og lykke med projektet.

Mvh

Lars Hyldegård

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)