Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Viceværten fylder 40 og gud hvor det rager mig :-)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Norbøll:

Hvis man virkelig har et problem med at blive voksen, så har Pippi Langstrømpe vidst nok nogle piller som gør at man forbliver et barn...... Geeked

Hvad nu hvis man ikke kan lide prikkede heste? - For der følger vel også sådan en med i pakken? Cool

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:04

Mikkel deMib Svendsen:
Jeg har opgivet at blive sådan rigtig voksen.

Når min kone siger "Så bliv dog voksen mand..."... så kigger jeg bare på hende med et fåret udtryk "hvorfor?"

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 08:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

Tillykke med livet Wink

Værd at tænke over:

Hver dag er den rigtige dag, at være taknemmelig for alt du har i livet.
Men du tænker måske ”hvad har jeg at være taknemmelig for?!”
Hvis du virkelig føler, at du ikke har noget at være taknemmelig for, så er det præcis nu, at du bør vise taknemmelighed. Hvorfor? Fordi du får ikke taknemmelighed, hvis du ikke udviser taknemlighed over det du allerede har!

Uanset hvor lille eller ubetydelig du tror noget er, så vær taknemmelig for det. Når du er taknemmelig vil dine følelser og energi begynde at ændre sig.

Jo mere taknemmelighed du udviser for de ting du har i livet, jo mere vil du se, at andre sætter pris på dig. Jo mere andre værdsætter dig, jo bedre vil du have det med dig selv, jo mere åbner du op for nye muligheder omkring dig.

Jo mere åben du er for mulighederne omkring dig, jo mere vil mulighederne åbne sig for dig. Før du ved af det vil du gå igennem livet med fornyet energi, en energi fyldt med formål lidenskab og håb.

Hvornår har du sidst været taknemmelig?

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)