Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Velgørenhedsprojekt mangler programmør og designer.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Jun 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er,

Sagen er den at jeg via mit netværk er blevet spurgt om hjælp til to velgørenheds projekter, hvilket jeg har valgt at sige ja til. Problemet ligger så i, at jeg håber på at der er en programmør og en designer der har lyst til at give en hånd med. Opgaverne er desværre ulønnet i starten, dog vil det måske være muligt, at aflønne for arbejdet på et senere tidspunkt, dette skal dog ikke være grunden til at ville hjælpe til.

Opgave 1: www.græskegadehunde.dk

Jeg har et vennepar der driver et hunde-internat i Grækenland, hvor de hjælper hunde der lever på gaden med at finde et hjem i Danmark. De holder selve internatet kørende med hjælp fra fonde og økonomiske donationer fra blandet andet Danmark. Jeg har dog tænkt mig at hjælpe dem med at få en hjemmeside, der gerne skulle gøre deres arbejde lettere, blandet andet ved at de kan oploade billeder af de hunde der bor på internatet, som andre så kan se og læse info om. Jeg er dog hverken programmør eller designer, så aminoér jeg behøver noget hjælp?

Det andet projekt kan jeg dog ikke fortælle så meget om endnu, men er du programmør eller designer og ikke har noget at tage dig til iøjeblikket og ønsker at give en hånd med, så tag endelig kontakt via min mail.

Til de interessede, skriv endelig til min mail, gerne med alder og erfaring.

På forhånd tak!

Jimmy og Mie

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 22:43

Den første side med hundene kan du sagtens lave i Mono (www.mono.net), hvis det ikke kræver mere end noget information og billeder. Det kan alle finde ud af at bruge (for jeg kan, og jeg kan ellers intet af sådan noget).

Men jeg håber da, at du finder nogle hjælpere - ellers tjek mono ud.

Og pøj pøj med det gode projekt.

Hej med dig :-)

Fra Århus
Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Skrevet kl. 23:01

Jeg har absolut ikke nævneværdig tid i overskud, men du er velkommen til at kontakte mig med nærmere info om opgaven, så skal jeg se hvad jeg kan gøre:

www.zaibot.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:15

Hey Jimmy

Det vil jeg da gerne hjælpe med.

Kan du skrive til mig på sales (snabelA) sobbing-elephant.com

Så kan vi tage en snak.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 29. Jun 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:32

Takker for besvarelserne, jeg skriver en e-mail til jer begge to :)

Skulle der være andre der har tid til overs til projekt 2, må i meget gerne sige til.

Hilsen

Jimmy og Mie

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)