Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cafe 42, skomagergade(gågaden) i roskilde. Erfaringer?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra 4000
Tilmeldt 26. Apr 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello people.

Jeg var inde på mit ugentlige besøg hos www.restaurantsalg.dk og så at Cafe 42 i roskilde er til salg.

Jeg var derinde for cirka 2 sommere siden, og det var IKKE en oplevelse værd at komme efter igen. Maden og service var elendig! Det hjalp nok hellere ikke meget at der var helt nymalet i hele restauranten, så man sad og blev lidt småskæv.

ANYWAYS! Der er jo nok sket lidt siden jeg var der, men ville gerne hører folks erfaringer fra stedet?

Gode som dårlige. 

På forhånd tak, og forsat god fridag.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:18

Nja.... det er vist ikke det fineste spisested i byen. Har været der et par gange til stegt flæst aften :)

Men husk at det i lige så høj grad er et gå-i-byen sted med svedige røgmaskiner, dørmænd og entreomkostninger i weekenden :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:18

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:23

Køb ren argan olie her

Fra 4000
Tilmeldt 26. Apr 09
Skrevet kl. 11:26

Det var hellere ikke mit indtryk at det er.

De gange jeg er gået forbi har der ikke siddet særlig mange i forhold til f.eks cafe druedals som ligger ved siden af.

Er det en populær club/diskotek?

Fra 4000
Tilmeldt 26. Apr 09
Skrevet kl. 11:27

Thomas:

Ligger det ikke lidt i kortene? :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 12:36

Café 42, ja det er et hyggeligt sted.

Eller rettere var.
De seneste par års fejlslagne forsøg på at relancere konceptet, har desværre udhulet folk tillid til stedet.
De af os, der ikke bor så langt fra stedet, og førhen har været jævnlige gæster - husker alt for godt dengang det hele bare kørte. Der var ingen i Roskilde og opland der kunne slå deres aftner med spareribs.

Den nuværende ejer har i den grad misligeholdt stedet - og i den grad skabt forvirring om stedet koncept.

Jeg tror, at med rette person, og rette koncept - kunne man komme tilbage til fordums tid. Placeringen af stedet er ihvertilfald ideelt.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)