Jeg var inde på mit ugentlige besøg hos www.restaurantsalg.dk og så at Cafe 42 i roskilde er til salg.
Jeg var derinde for cirka 2 sommere siden, og det var IKKE en oplevelse værd at komme efter igen. Maden og service var elendig! Det hjalp nok hellere ikke meget at der var helt nymalet i hele restauranten, så man sad og blev lidt småskæv.
ANYWAYS! Der er jo nok sket lidt siden jeg var der, men ville gerne hører folks erfaringer fra stedet?
Eller rettere var. De seneste par års fejlslagne forsøg på at relancere konceptet, har desværre udhulet folk tillid til stedet. De af os, der ikke bor så langt fra stedet, og førhen har været jævnlige gæster - husker alt for godt dengang det hele bare kørte. Der var ingen i Roskilde og opland der kunne slå deres aftner med spareribs.
Den nuværende ejer har i den grad misligeholdt stedet - og i den grad skabt forvirring om stedet koncept.
Jeg tror, at med rette person, og rette koncept - kunne man komme tilbage til fordums tid. Placeringen af stedet er ihvertilfald ideelt.