Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervsforsikring - hvor?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.

Har I nogle erfaringer - gode eller dårlige - med diverse forsikringsselskaber?

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 13:09
Hvad med en neutral erfaring? :)

Jeg har Codan, men har aldrig haft "brug" for forsikringen (heldigvis), så kan hverken sige godt eller dårligt om dem. Udover at jeg føler mig godt behandlet og at deres konsulent(er) er temmeligt omhyggelige.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 19:04
Ja heller aldrig haft brug for noget her. Men jeg har hos TopDanmark. God service og ikke mindst bedste priser. (i min situation)
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:47
Hej

Vi har i reklamebureauet lige fået gennemgået vores forsikringspakke, hvilket gav nogle ganske overraskende informationer.

Vi har Nord forsikring som er en del af Himmerlands Forsikring, men har i forbindelse med oprettelse af pensionsordning med Danica fået gennemgået det af en assurandør fra Danske Forsikring der er en del af Topdanmark.

Det jeg har focuseret på er dækningerne i højsædet. Eksempelvist har vi fået lavet tilbud på en rigtig god drifttabsforsikring, hvor vi tidligere kun var dækket for urealistisk lavt beløb, har vi nu fået en dækning der er 40 gange højere uden at præmien steg mere end et par 100 kr.

Derudover har vi i tilbuddet fået den lovpligte arbejdsgiverulykkeforsikring trimmet og fået en bedre erhvervsansvarsforsikring.

Jeg synes det var en god gennemgang og man bliver ikke presset til at tegne unødige forsikringer.

Danske Forsikring melder selv ud at det måske ikke er de billigste på markedet, men jeg synes at gennemgangen var god, for nu ved vi hvad vi hr og kan så tage beslutningen om vi vil skifte.

Faktisk er den nye forsikring mindre 20% dyrere på trods af stærkt udvidede dækninger og lavere selvrisiko.

Så jeg kan varmt anbefale en gennemgang med Danske Forsikring.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)