Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem sælger de sejeste t-shirts til 14 - 15 årige drenge?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, Skype-Smile

Jeg fortæller ofte til familie og venner, at Amino er et fedt sted at gøre gode handler med danske iværksættere.
Det har min 14-årige søn så tilsyneladende hørt, for han siger pludselig..

"Far..kan aminoerne skaffe en fed Metallica t-shirt i min størrelse?".

Jeg var selvfølgelig kæk og svarede, at det kan de bestemt..

Jeg ved, at der er flere t-shirt forhandlere på Amino.
Kan nogen eventuelt give mig et hint om, hvor man kan købe Metallica t-shirts (i den gode kvalitet siger faren) til 14-årige drenge?

Andre seje t-shirts i den gode kvalitet til teenage drenge vil også være interessant.

Link til shoppen her i tråden vil være et absolut hit.

På forhånd mange tak.

Dbh. John (og søn )

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 17:06

Måsåke ikke lige en amino. Men Smartguy.dk har fede t-shirts til de unge

Metalica t shirt her

Håber du og søn kan bruge det

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 17:14

MediaHuset:

Måsåke ikke lige en amino. Men Smartguy.dk har fede t-shirts til de unge

Metalica t shirt her

Håber du og søn kan bruge det

Er det ikke et referral link, Mikkel?

John: Tror det er svært at få trykt én t-shirt herinde. Det er vidst mest større ordrer.. Men hvorfor så ikke Metallica t-shirts til hele familien? Det vil da se for fedt ud når du rykker ud til dine kunder Smile

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 17:16

ikke noget jeg tjener på nej :-)

bare et laaaaangt link der ville fylde, så var venlig og gøre det mere overskueligt

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:19

Nu er metallica jo et beskydtet varemærke. Og overtræder man de rettigheder så kommer Ulrik efter dig.......Bare husk på Napster.

Så man må ikke trykke dem selv.

/Kenneth

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BZR:
John: Tror det er svært at få trykt én t-shirt herinde. Det er vidst mest større ordrer.. Men hvorfor så ikke Metallica t-shirts til hele familien? Det vil da se for fedt ud når du rykker ud til dine kunder Smile

Jeg beder jo ikke om tilbud på individuelle tryk / fremstilling til lejligheden, blot henvisning til eventuelle iværksættere, som måtte forhandle seje t-shirts i den gode kvalitet.
Jeg kunne let springe på eBay og finde Metallica t-shirts på 10 min. Men da jeg pralede med, at Amino iværksætterne kunne, så ville jeg da prøve min påstand af. Skype-Wink

Nej, jeg skal ikke selv have nogen Metallica t-shirt. Jeg håber selv at have en fed Clapton t-shirt med hjem, når jeg kommer fra koncerten med Mr. Slowhand & Steve Winwood om godt en uge.

Min udfordring lige nu er at bevise, at jeg kan gøre en god handel blandt nogle af de mange t-shirt webshop forhandlere / iværksættere..  og selvfølgelig samtidigt give en god anbefaling af vedkommendes shop.

Jeg har tidligere gjort rigigt gode handler med iværksættere og deres webshops. ( f.eks. Trine Lønfeldt's umas.dk og René Godskesen's StylingShop.dk - og tak til jer! Skype-Smile )

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:18

Ok, jeg er lidt overrasket. Skype-BigSmile

Så mange webshop ejere på Amino, og det er alligevel ikke let at få kontakt med eller få anbefalet nogen, der sælger seje t-shirts til 14 - 15 årige.

Så bliver det eBay i morgen mandag. Skype-Smile

Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)