Jeg fortæller ofte til familie og venner, at Amino er et fedt sted at gøre gode handler med danske iværksættere. Det har min 14-årige søn så tilsyneladende hørt, for han siger pludselig..
"Far..kan aminoerne skaffe en fed Metallica t-shirt i min størrelse?".
Jeg var selvfølgelig kæk og svarede, at det kan de bestemt..
Jeg ved, at der er flere t-shirt forhandlere på Amino. Kan nogen eventuelt give mig et hint om, hvor man kan købe Metallica t-shirts (i den gode kvalitet siger faren) til 14-årige drenge?
Andre seje t-shirts i den gode kvalitet til teenage drenge vil også være interessant.
Link til shoppen her i tråden vil være et absolut hit.
På forhånd mange tak.
Dbh. John (og søn )
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
John: Tror det er svært at få trykt én t-shirt herinde. Det er vidst mest større ordrer.. Men hvorfor så ikke Metallica t-shirts til hele familien? Det vil da se for fedt ud når du rykker ud til dine kunder
John: Tror det er svært at få trykt én t-shirt herinde. Det er vidst mest større ordrer.. Men hvorfor så ikke Metallica t-shirts til hele familien? Det vil da se for fedt ud når du rykker ud til dine kunder
Jeg beder jo ikke om tilbud på individuelle tryk / fremstilling til lejligheden, blot henvisning til eventuelle iværksættere, som måtte forhandle seje t-shirts i den gode kvalitet. Jeg kunne let springe på eBay og finde Metallica t-shirts på 10 min. Men da jeg pralede med, at Amino iværksætterne kunne, så ville jeg da prøve min påstand af.
Nej, jeg skal ikke selv have nogen Metallica t-shirt. Jeg håber selv at have en fed Clapton t-shirt med hjem, når jeg kommer fra koncerten med Mr. Slowhand & Steve Winwood om godt en uge.
Min udfordring lige nu er at bevise, at jeg kan gøre en god handel blandt nogle af de mange t-shirt webshop forhandlere / iværksættere.. og selvfølgelig samtidigt give en god anbefaling af vedkommendes shop.
Jeg har tidligere gjort rigigt gode handler med iværksættere og deres webshops. ( f.eks. Trine Lønfeldt's umas.dk og René Godskesen's StylingShop.dk - og tak til jer! )
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Så mange webshop ejere på Amino, og det er alligevel ikke let at få kontakt med eller få anbefalet nogen, der sælger seje t-shirts til 14 - 15 årige.
Så bliver det eBay i morgen mandag.