Nu har jeg prøvet at gøre min forside lidt mere "spiselig" og ville bare lige høre jeres mening hurtigt og om der evt, skulle være forslag til en lille ændring.
Jeg har været inde på siden et par gange, og jeg synes ikke at de knapper passer til resten af siden. Farverne er fine, men afrundingerne på knapperne ser underlige ud, og passer ikke til det de ellers fine linier på siden.
Farvevalget på siden er flot, headeren er flot, billederne er meget flotte, og logoet er rigtig flot. Men knapperne har for meget "so yesterday" look over sig. Jeg vil foreslå at du laver dem mere kantede, så de harmoniserer med resten af lay-out´et.
Der er helt klart sket en forbedring Jeg har dog et par ting ang. forsiden som lige falder mig i øjnene:
Noget af teksten kan være svært at læse (illustreret på nedenstående billede med sorte pile).
Teksten er for bred i forhold til det andet indhold (illustreret på nedenstående billede med røde linier). Det samme gælder for billedet med grisen øverst oppe.
jeg ville ligge et af mine søgeord i h1 overskriften øverste i teksten derved lettere at optimer siden til google, da google kigger på dette , ellers synes jeg siden er super flot side
lidt gennem gang med SEO , er siden en succes for den er flot
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Teksten er for bred i forhold til det andet indhold (illustreret på nedenstående billede med røde linier). Det samme gælder for billedet med grisen øverst oppe.
Godt observeret af Michael. Det fik mig til at se længere oppe på siden, hvor der osse mangler noget tilpasning af container. Det står skævt i forhold til hinanden. Det ses både i IE8 og Firefox 3.6.3.