Jeg har netop startet en iværksætter/erhvervsblog op i forbindelse med min nye virksomhed, LH Rådgivnings- og konsulentvirksomhed.
Jeg søger nu efter et antal gæsteskribenter som vil hjælpe mig med at få gjort bloggen alsidig og interessant i forhold til de besøgende.
Jeg vil selvfølgelig også sætte virkelig stor pris på hvis gæsteskribenterne og alle i andre Aminoer ville hjælpe med at få udbredt kendskabet til bloggen.
Ved du, om det er uhensigtsmæssigt at have den samme artikel på 2 forskellige blogs/sites? Hvis det ikke er, har jeg netop skrevet en artikel om 3D-produktfotos. Om den kunne ramme din målgruppe, må du vurdere. Jeg håber at finde tid til at skrive 6-8 artikler om forskellige omkostningstyper ifm. at drive en webshop.
Jeg er på ingen måde ekspert med hensyn til SEO, men umiddelbart vil jeg tro at det er lidt uhensigtsmæssigt med samme artikel 2 steder, da man vel kan blive "straffet" for det.
Hvis der er en SEO gut som kigger med her, så må vi nok høre om ovenstående er korrekt?
Jeg er på ingen måde ekspert med hensyn til SEO, men umiddelbart vil jeg tro at det er lidt uhensigtsmæssigt med samme artikel 2 steder, da man vel kan blive "straffet" for det.
Hvis der er en SEO gut som kigger med her, så må vi nok høre om ovenstående er korrekt?
Mvh
Lars Hyldegård
Jeg er ikke en SEO gut, men det er det der hedder dublicate content og det er ikke så godt