Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt af en Amino!!!!

Side 19 ud af 19 (190 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

I øvrigt er det jo også ret tydeligt, at vedkommende godt ved, at han har været forkert på den.

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 00:59 | Låst

Jeg erkender gerne når jeg laver fejl eller måske ikke har været helt fair !

Mange der kunne lærer noget af :-)

Men laver jeg fejl håber jeg at kan rette op på dem..

Fint nogen ikke kan lide mig og i denne tråd kan få trampet lidt på mig, f.eks. Remy som jeg aldrig har kunne lide, føj og så et par andre, men det går nok begge veje så tager det stille og roligt..

Vi er sku da mennesker, laver vi fejl så retter vi vel op på det eller prøver da..

jeg er kun et menneske og kan lave fejl eller sige ja til ordre for hurtigt.

Remy og homieboys er nok fejlfri, men os andre dødelige kan lave fejl

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:12 | Låst

Hej TT

Efterhånden så tror jeg at jeg er den eneste med leder erfaring herinde.....

Når jeg snakker om at acceptere at sådan noget sker, så er det fordi at skal man sidde og tude over dette, så spilder man ens egen, evt kunder og samarbejdsparters tid.

Man forfølger det internt, man tager de juridiske skridt der kan tages, mens man offentligt går ud og holder facaden. Der er absolut ingen grund til at man sidder og tuder på et offentligt forum, eller offentliggøre msn samt anden korrospendance. Det er sådan noget seriøse firmaer bliver jaget væk af.

/Kenneth

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 01:33 | Låst

Kenneth:

Når jeg snakker om at acceptere at sådan noget sker, så er det fordi at skal man sidde og tude over dette, så spilder man ens egen, evt kunder og samarbejdsparters tid.

Man forfølger det internt, man tager de juridiske skridt der kan tages, mens man offentligt går ud og holder facaden. Der er absolut ingen grund til at man sidder og tuder på et offentligt forum, eller offentliggøre msn samt anden korrospendance. Det er sådan noget seriøse firmaer bliver jaget væk af.

Nu er Thomas jo kun 14, så jeg synes han er delvist undskyldt. Og jeg syntes egentlig også at han greb det nogenlunde rigtigt an. Der er ikke meget der er værre end det der sker, når den tillid man har til folk bliver brudt. Det vækker så mange følelser, som man enten holder inde i sig selv, eller man kommer ud med dem. Det sidste er nok det sundeste. Han valgte - helt rigtigt - at lade være med at nævne hvem det drejede sig om. Det var først da modparten selv ko på banen, at denne tråd udviklede sig grimt og dumt.

At Thomas så vælger at offentliggøre MSN korrespondance, er selvfølgelig ikke smart. Men igen, han har lige oplevet et kæmpe tillidsbrud fra en han stolede på, og så modtager han samtidig diverse trusler fra samme person. Nu må der være virkelig mange følelser i spil, og som 14 årig tror jeg ikke at du har nogle teknikker til at håndtere dem hensigtsmæssigt. Der er der i øvrigt mange "voksne" der heller ikke har, og de kunne kunne sandsynligvis finde på at gøre endnu dummere ting.

Jeg er helt på linje med dig, i at man holder det internt og alt det der. Men som du nok har forstået, synes jeg helt klart at alderen skal have lov at være en undskyldning i denne sammenhæg.

Konsekvensen af denne tråd er nok, at der ikke er nogen af parterne der behøver at kontakte kunden igen. Det eneste jeg ikke forstår er, at der ikke er en moderator der har stoppet det i løbet af aftenen. Men det vidner bare om at vi har en ret fri "legeplads", og det skal vi bare glæde os over.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:47 | Låst

Godaften!

Som en afslutning på en hæftig "debat", så kom jeg i tanke om en film, en film som jeg syntes i alle sammen skal se.

Jeg syntes personligt rigtig godt om filmen, filmen hedder: Headhunter

http://www.scope.dk/film/5989-headhunter 

I kan finde mere information på ovenstående link.

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 01:48 | Låst

Kenneth:

Hej TT

Efterhånden så tror jeg at jeg er den eneste med leder erfaring herinde.....

/Kenneth

Lige mine ord, som man også kan læse i mit indlæg på side 7 eller 8 eller hvor det nu var henne :) Den her tråd er der vist ikke mere suppe at koge på. Ej heller pandekager. Nu vil jeg smutte i seng, kan i have en hyggelig nat med en tråd som burde være overstået for flere timer siden :)

Mvh

Peter

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 01:49 | Låst

Web-siden.dk:

Hej

Sådan et firma som det du har og som laver så store odrer behøver vel íkke at spørge til råds på Amino i må vel bruge jeres advokat?

Preben

Vil det ikke være det rigtige

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 01:50 | Låst

MediaHuset:

Fint nogen ikke kan lide mig og i denne tråd kan få trampet lidt på mig, f.eks. Remy som jeg aldrig har kunne lide, føj og så et par andre, men det går nok begge veje så tager det stille og roligt..

Vi er sku da mennesker, laver vi fejl så retter vi vel op på det eller prøver da..

jeg er kun et menneske og kan lave fejl eller sige ja til ordre for hurtigt.

Remy og homieboys er nok fejlfri, men os andre dødelige kan lave fejl

Du skal tænke på at når du skriver sådan så bliver dit firma mærket af det. Der vil være nogle der tænker at når du skriver sådan på et offentligt forum så tænker de over hvordan du vil behandle dine kunder.

Nogle gange kan det godt betale sig at stikke en finger i jorden inden man trykker "OK" til at sende et indlæg og måske tænke over om det kan skade ens virksomhed.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 01:54 | Låst

Hej Niels

Jeg yder absolut god kundeservice til vores kunder :-)

men når folk sviner mig har jeg intet til overs for dem!

jeg er ikke typen der sidder og laver facade jeg er mig selv..

Ved det kan ramme mig i r... men jeg er nu som jeg er og til tider gøre det det svært for mig selv

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 02:07 | Låst

"Tråden er hermed lukket da den ikke lever op til Aminos krav  - det ender alligevel kun med mudderkasteri"

Har i nogle spørgsmål er i meget velkommen til at kontakte mig via PM eller direkte til Amino Crew, hvis i er utilfreds med afgørelsen.

Fortsat god Weekend herfra Yes

Side 19 ud af 19 (190 indlæg)