Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på min nye blog

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 22. May 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Jeg har en del på hjerte om personaleledelse og det ansvar man som leder, har for mange folks hverdag. Derfor har jeg startet en blog om dette.

www.personaleledelse.com

Teksten herunder er fra Alt for damerne.dk, hvor bloggen er blevet anbefalet:

Er du leder eller drømmer du om udvikle coachende lederegenskaber, får du her  inspirerende tips, der kan hjælpe dig med at få succes i din karriere.

”Dagens Personaletip” og skrives af Dorte Mikkelsen, der kan skrive rigeligt med ledererfaring på sit CV. I sine succesråd fokuserer hun på at kunne inspirere og klæde dig bedre på til hverdagen, jobsamtalen, MUS-samtalen eller konflikten, hvis dit job rummer lederaspekter, som du gerne vil findpudse og videreudvikle, eller du drømmer om at styre din karriere i denne retning.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:06

Jeg ville ligge det i en wordpress blog den er er langt lettere at lave overskuelig og søgeord optimere til google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 06:11

Det er en masse gode ting, men jeg vil blot nævne, hvad du evt. kan gøre bedre. Håber det er ok.

- kan du ikke rykke blog arkiv længere op. Pt, skal jeg igennem alle Google ads reklamerne for at scrolle ned på siden for at finde relevant info.

- faste læser synes jeg er irrevant.

- det er en smal (bredde) blog. Hvis du kan udnytte bredden vil det være godt.

Jeg ønsker dig alt mulig succes med projektet Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 10:33

Tjaeh... Jeg ville også umiddelbart foreslå mere bredde. Måske lidt andre farver, som er mere livlige eller skarpe.

Ellers er det en rigtig god blog, og jeg ser meget frem til at følge den - specielt fordi jeg selv interesserer mig meget for emnet, som jeg bl.a. gør udtryk for i dette indlæg.

Jeg ville nok fjerne Google Ads til at starte med, og indsætte det igen senere, når bloggen har mere trafik, hvis formålet er at tjene lidt penge på bloggen. Det er jo alligevel først når man får meget trafik, det kan betale sig at have reklamer på bloggen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:33

Som nævnt, fjern adwords!

Forstil dig, at du er en rådgiver -

"Dav, jeg kan hjælpe dig med ledelseskundskaber, er du interesseret? Hvis ikke så kan jeg også tilbyde dig andet fra andre konkurrenter, er du interesseret i, at høre hvad jeg kan tilbyde?"

Nej, den går ikke, vel?

Vil du henvende dig til erhvervslivet, så er det vigtigt at du kun sender en signal - at det handler om ledelse.

Har du spørgsmål, så skriv til mig.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:46

Glenn Kibsgaard:
"Dav, jeg kan hjælpe dig med ledelseskundskaber, er du interesseret? Hvis ikke så kan jeg også tilbyde dig andet fra andre konkurrenter, er du interesseret i, at høre hvad jeg kan tilbyde?"

Øv jeg tjente ikke penge på den her kunde, så kan jeg ligeså godt stjæle penge fra mine konkurrenter.. Er jeg bedre end dem kommer kunden tilbage også har jeg.

1. Fået en nye kunde

2. Tjent penge på at kunden har kigget på mine konkurrenter

3. Taget penge fra mine konkurrenter.

:) Det er lige så teoretisk som det du sætter op :)

Jeg benytter mig af det og har fået bekræftet et par gange af kunder at de kom tilbage efter at have klikket på mine reklamer, man skal bare være sikker på sit produkt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:52

Interessant.

Hvordan gør du din fortjeneste op på adwords i forhold til den fortjeneste du vil få, ved at levere det som den besøgende kom efter ?

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 19:55

Bautik:

Jeg benytter mig af det og har fået bekræftet et par gange af kunder at de kom tilbage efter at have klikket på mine reklamer, man skal bare være sikker på sit produkt.

Hvis man kun får bekræftet det af sine kunder - what's the point? :) Ikke en specielt god stikprøve.

Fra Düsseldorf
Tilmeldt 19. Jun 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:46

Kære Dorte, 

Korte og kontante svar er en meget interessant måde at gøre det på. Jeg kan ihvertfald lide det. Du kunne som nogen har sagt vælge en anden platform, men det ser ud til at fungere. Dog med en anden platform ville du kunne tilføje flere funktioner. 

Du kunne eventuelt kikke på farvene? lyse farver og lys skrift er måske ikke den bedste combo (Spørgsmålet). 

Med en anden platform kunne du også tilføje links og andet godt materiale? 

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:31

Jeg har klikket lidt rundt på din blog. Interesserer mig også for personaleledelse, men har ikke taget stilling til dit indhold. Kun bloggen fremtoning.

Jeg mangler dog følgende:

Personlighed: Du vil gerne guide/hjælpe... for at jeg trygt kan tage dine råd til mig, har jeg brug for at vide, hvem du er. Hvem giver mig vejledning? man kan klikke på en uddybning af "DKM" til højre, men får ikke mere info. Jeg savner billeder af hvem der taler?, hvor har du erfaring fra?, hvad er din hensigt?

Design: Farverne er helt tossede på min skærm. Den lysegrønne er næsten ikke til at læse. Jeg kan desuden ikke umiddelbart se hvornår indlæggene er posted. Google-reklamerne gør mig irriteret.

Kontinuitet: Der er kun gamle indlæg. Hvis du vil have kunder i bixen, må den ikke ligge stille så længe.

Held og lykke med projektet.

//Kristine

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)