Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google - listning af underkategorier

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis man laver en Google-søgning på eks. Lego (http://www.google.com/search?hl=en&q=Lego&btnG=Google+Search) så bliver der listet en række undersider til hoveddomænet - i dette tilfælde: Games, Shop, Bionicle, Store locator. Det er dog langt fra alle firmaer/domæner som har det - prøv f.eks. at søge på "playmobil".

1.000.000$ question: Hvordan får man det implementeret? Jeg har surfet en del rundt i Google's webmaster-sektion, men er ikke stødt på noget.

Har nogen et tip eller en forklaring?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:38
Tilmeldt 27. Nov 06
Skrevet kl. 10:50
Jeg beklager dobbelt-posten, men et af problemerne med dette er ingen ved hvad det hedder eller hvad man skal søge efter når man gerne vil vide mere...
Fra Odense SV
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 12:08
Jeg mener, det kommer hvis man udnytte Goggle sitemap funktionen, som kan være en XML fil, der fortæller google hvordan ens website er opbygget. Der kan læses mere her

Men jeg er sikker på at deMib kan bidrage yderligere.

/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20

I redWEB er vi eksperter i Joomla Webdesign.

Tilmeldt 27. Nov 06
Skrevet kl. 12:23
OK! Jeg kan da lige røbe at vi er med på vognen med Google sitemaps, osv, så den del er ihvertfald i orden.

Hvis nogen har flere/andre vinkler på sagen, hører jeg meget gerne om det :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:42
Dato: 27-11-2006 12:08:14
Forfatter: Anders Trans Sørensen
Jeg mener, det kommer hvis man udnytte Goggle sitemap funktionen, som kan være en XML fil, der fortæller google hvordan ens website er opbygget. Der kan læses mere her

Det er 100% sikkert ikke så simpelt, da det også afhænger af hvilke ord man bliver fundet på. Jeg er rimelig sikker på at enten Avis, Lege eller et af de andre eksempler ikke bruger Google Sitemap... hvis der da er en eneste af dem, der bruger det :)
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)