Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google opdatering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 03:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er klar over at ming spørgsmål sikkeret er blevet stilet flere gange her på Amno so forgive me...

For små 3 måneder siden opdaterede vi vores hjemme side og fik her også endelig lavet URL rewrite. Vi implimenterede desuden 301 redirect (eller 303 kan ikke huske om det er den ene eller den anden).  Når vi laver en site:www.1902software.dk på google så komer er stadigvæk en del link frem ved side 7 - 8 stykker med de gamle adresser.

Hvor langt tid tager det i gennemsnit at få website indexseret ordentlig i Google?

Mvh

Peter

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Peter

Den slags ændringer kan sagtens tage en del tid at slå igennem hos Google -  specielt for undersider med lav prioritet.

Jeg har lige tjekket en af jeres gamle URLs fra side 7 og den er ganske rigtigt sat helt korrekt op til at redirecte med en go' 301er, så du har intet at bekymre dig om der. Det falder på plads af sig selv og indtil da fungerer det fint alligevel takket være viderestillingerne.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 08:38

Hvis du har sider i Google du gerne vil have fjernet, så gør det under Google webmaster tools.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 15:01

Hej Anders,

Tak for dit svar. jeg er slår koldt vand i blodet :-)

God weekend.

Mvh

Peter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)