Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mystisk mail se her!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Min mor har modtaget denne mail; og skal siges at hun ikke har en bruger på amino

Hej kære ven,
Hvordan har du det? Jeg håber, at alle er godt med dig, jeg håber du måske ikke kender mig, og jeg ved ikke hvem du er, mit navn er Gift, jeg er bare broswing nu jeg lige har set din profil det (www.amino.dk) sømme gerne have nogle ting rører mig over hele min krop, jeg begyndte at have nogle følelser i mig, som jeg aldrig har erfaring med mig før, så jeg blev interesseret i dig, l vil også gerne vide dig mere, og l vil have dig til at sende en e-mail til min e-mail-adresse, så l kan give dig mit billede for dig at vide hvem l am.
Jeg tror, vi kan gå herfra!
Jeg venter på din mail til min e-mail adresse
(Husk afstanden eller farve betyder ikke noget, men elsker spørgsmål en masse i livet)
Miss Gave,

Hello dear friend,
How are you? i hope all is well with you, i hope you may not know me, and i don't know who you are, My Name is Gift, i am just broswing now i just saw your profile it (
www.amino.dk) seams like some thing touches me all over my body, i started having some feelings in me which i have never experience in me before, so i became interested in you, l will also like to know you the more,and l want you to send an email to my email address  so l can give you my picture for you to know whom l am.
I believe we can move from here!
I am waiting for your mail to my email address
(Remeber the distance or colour does not matter but love matters alot in life)
Miss Gift,

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:20

Det kaldes spam og er normalt noget man bare sletter uden at bruge meget tid på det, hvis det da slipper gennem spamfilteret. Smile

Hun er næppe den eneste der har fået mails med det indhold, uden at det har nogen som helst relation til Amino.dk

Jeg har tidligere modtaget tilsvarende mails hvor amino.dk var skiftet ud med et af de store datingsites domænenavne hvor jeg altså ikke har nogen profil.

Så slet det bare.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 20:24

Sådan er der aldrig nogen der skriver til mig CryingCrying Crying

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:24

Jeg vil væde på, at slår du IP adressen op, så stammer den fra Nigeria :D try :D

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:50

Dyrebilen.dk:

Sådan er der aldrig nogen der skriver til mig CryingCrying Crying

Hvis du skriver din mail i tråden kan du sikkert få nogens mor til at videresende den til dig ;-)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)