Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor i hierakiet skal jeg ramme?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal til at lave noget salg men hvem skal jeg "jagte" hvor langt oppe i hierakiet skal jeg slå til?

Hvis et firma har flere ledere feks. direktør, afd. leder, administations leder, salgschef mm bliver direktøren irriteret og salgs henv. eller ved administrations lederen hvad han /hun skal gøre ved en henv. hvad ville i gøre?

Hilsen Jacob

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:30

Hvis et firma har så mange ledere, har de som regel også en venlig receptionist, der ved hvem du skal tale med om lige præcis det du skal sælge.

Jeg plejer altid at spørge efter den der har ansvaret for det område jeg gerne vil sælge noget til dem i, og kommer som regel igennem til rette vedkommende i første hug. Og rammer de forkert, plejer det ikke være noget problem at blive guidet videre.

Så jeg ville bare starte med at spørge i receptionen.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 13:35

Det kommer dælme an på hvad du skal sælge!?

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Skrevet kl. 13:39

IGANG: Ja tænkte også på det som en mulighed men tænkte de hurtigt kunne blive træt af for mange påtrængende sælgere

TOBIAS: Rengøring og vinduespolering

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:35

jacobfrom:
Ja tænkte også på det som en mulighed men tænkte de hurtigt kunne blive træt af for mange påtrængende sælgere

Den tanke skal du skynde dig at lægge fra dig, for hvis det er det du går og bekymrer dig om når du ringer op, ryger dit fokus fra det det drejer sig om: at komme igennem med dit budskab.

Som sælger vil du nok stort set aldrig opleve, at du ringe på et belejliget tidspunkt, eftersom de ikke har bedt dig om at ringe. Men lad dem om at afgøre om du er til besvær. Er du det, skal du nok få det at vide :o)

Og tro mig, de er sandsynligvis allerede rigtig trætte af påtrængende sælgere, og har sikkert været det længe, Men hvis du ellers har noget interessant, og i øvrigt er fornuftig at høre på, skal de nok afsætte den nødvendige tid til dig. Måske ikke med det samme, men så kan det hurtigt aftales hvornår sådan en samtale passer bedre ind.

Så udgangspunktet må være at du har et skide godt tilbud til dem, og det har de helt sikkert en interesse i at afsætte lidt tid til at høre mere om. Spørgsmålet er bare om det er med det samme, eller om det er bedre på tirsdag kl. 11.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Skrevet kl. 14:56

Tja det har du jo nok ret i...

Fandt ud af, da jeg stratede, at jeg absolut ikke er den sælger jeg havde håbet på... men så må jeg jo bare lære det

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:35

jacobfrom:

Fandt ud af, da jeg stratede, at jeg absolut ikke er den sælger jeg havde håbet på... men så må jeg jo bare lære det

Det er vi mange som der ikke er.Embarrassed

Det som typisk er vores værste fjende, det er at vi er for faglige dygtige, sådan at vi tager mangeting for givet, istedet for at vi lige tænker 5-10 min over hvad det er vi vil ud med af budskab uden at bruge et eneste fagudtryk....og her er jeg allerede selv stået af.

/Kenneth

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)