Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fattig men sexet - Berlin

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,4 stjerner givet af 12 person

Hej Amino'er

Jeg har lige været en lille ugestid i Berlin, og taget De Oliveira Talkshow med :-) 

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 11:25
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Er det ikke et iværksætterforum ?

Ligner en hyggetur med 9 klasse..

Kom igen

mediaHuset

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 11:30

MediaHuset:

Er det ikke et iværksætterforum ?

Ligner en hyggetur med 9 klasse..

Kom igen

mediaHuset

Enig.... Stod af efter de indledende feriebilleder og et forsøg på at springe frem til noget reelt indhold, hvor jeg endte i seng med en søvnig hr. Thomas :)

.... Så jeg mangler stadigvæk en forklaring på hvor fattig Berlin er... Mit indtryk var at det er en storby med eksklusive og knap så eksklusive bydele - præcist ligesom alle andre storbyer (kbh inklusive). Og det indtryk fik denne video ikke ændret på.

Med andre ord kan jeg ikke bruge den til noget :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:32

Ubrugeligt podcast - du har lavet en videodagbog om din studietur. Hvad fandt du ud af igennem din research af kulturen og økonomien?

Fra København
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Pumacode Skrevet kl. 13:12

Dog en hyggelig tur.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 13:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gi' nu manden en chance. Hvis dette var hans første forsøg på at videoblogge så fred da være med at der ikke var så meget kød på det. Kom med konstruktiv kritik, det kan han bruge til noget.

Kom igen Thomas ;-)

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 13:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Rolig nu.

Thomas har Thorborg-syndromet, og sålænge der kastes stjerne efter Martin, så må i det mindste forsøget på personlig branding dryppe stjerner af på Thomas.

Vi har jo elle sammen forskellige forudsætninger (og nogen endda bagtanker) på Amino, og hvis ikke man på et begynderforum kan være begynder, - hvor så?

Jeg kan bidrage med, at jeg (som har hentet mit indkomme ved egen opfindsomhed gennem snart 35 år) bestemt ikke er imponeret over afstanden mellem snapsene herinde, - så lad det være op til betragteren at afgøre hvad der kan hentes af værdi i en tråd.

Jeg bliver glad i låget, når jeg ser Thomas forsøge sig, - så Thomas har herved min tilladelse til at lave de indlæg han finder for godt..

Så kan i andre daffe ud og se professionelle ud på den iværksætteragtige måde, - mig snyder i ikke alligevel.

Jeg læser jeres indlæg alligevel, fordi ethvert menneske kan bidrage. Nogen kan finde rav, andre kan ikke.

Michael

Fra København
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Pumacode Skrevet kl. 13:48

Det er vildt fedt at du gør noget! Bare bliv ved.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 18:42
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Bent A.:

Gi' nu manden en chance. Hvis dette var hans første forsøg på at videoblogge så fred da være med at der ikke var så meget kød på det. Kom med konstruktiv kritik, det kan han bruge til noget.

Kom igen Thomas ;-)

Det lyder til du ikke har set andet end den her ene video, så jeg synes lige du skal se det talkshow som jeg er mest stolt af :-) 

Til jer andre i starten af tråden, er jeg da ked af at i ikke fik noget ud af videoen. Jeg har ellers brugt meget tid på at prøve at få nogen tal frem som for eksempel Berlins gæld og arbejdsløshed, men samtidig vise kulturen. Jeg kommer sikkert til Berlin igen, om det så er om 2 5 eller 10 år, må jeg lave en bedre video. 

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 01:42

Mener du sexede damer? - det må næsten være en joke :-)

Personligt synes jeg at Berlin er en kedelig by. Der er ikke så meget gang i den (ihvertfald ikke om natten)
OG man skal slet ikke tage til Berlin for at kigge på damer :-)

De eneste 3 positive ting ved Berlin er:

1) Kulturen

2) Billig Weißbier :-D

3) Happy Hour på cocktails

Med venlig hilsen
Bastian

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)