Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal jeg starte

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har gået en del tid  med tanken om at åbne en butik  et sted i kbh hvor jeg vil sælge kampsportudstyr og kosttilskud "protein" m.m

Jeg er ret nervøs med starte noget op da jeg aldrig før har været selvstændigt..

Min erfaring inde for kampsort er boksning  da jeg selv er tidliger landsholdsbokser.

Er der nogen herre i amino som har noget erfaring inde for den branche ?

På forhånd tak, fra en som er helt grønt  og har brug for hjælpEmbarrassed

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 22:24

Det er bare med at komme igang. 

Hvis du ingen erfaring har med at starte virksomhed op så er det igang med at læse om alt det grundlæggendeSmile

www.startvækst.dk har mange gode artikler.

Det tager lidt tid at komme igang, men det er det hele værdBig Smile

Dbh

Jesper

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 22:30

Hej,

Super godt med nogle som har lyst til at "iværksætte" Smile

Jeg har netop lanceret min nye blog hvor jeg skriver om bla. iværksætteri og i den forbindelse har jeg faktisk skrevet et indlæg om opstart af egen virksomhed.

Du er meget velkommen til at besøge bloggen og få inspiration og viden.

Min blog.: www.lars-hyldegaard.dk

Du er selvfølgelig også meget velkommen til at kontakte mig for et uforpligtende tilbud på hjælp og sparring i forbindelse med opstarten.

Mvh

Lars Hyldegård

Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:30

Et lille råd er at undersøge markedet grundigt. Så vidt jeg ved er der allerede mange butikker i københavn, som sælger kampsportsudstyr. Kosttilskud kan både købes i alle træningscentre og over internettet. Jeg tror altså at konkurrence er meget hård på dette marked.

Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:51

Tænker på at åbne en butik der ikke er ret store samtidlig  lave en webshop .

komme ud til bokseklubber  og give en "kort" til dem hvori de får måske 20 procent rabat

Gøre det samme hos vagt/dørmand firmer hvor deres ansætte kan rabat  kender også nogen elnkelt som ejer styrketrænings klubber deres kunder kan få rabat  ved vise deres medlemskort

Ved godt det med rabat ikke måske er en god ide men det kan måske give mig nogle kunder at starte med.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)