Voumen af leads vi leverer eller på evnen til at tjene penge.. Du kan frit vælge;-)
okey.. Kan vi liiiigggeee få nogen tal iforhold til Tradedoubler, Euroads, Mikkelsenmedia, Adservice m.m? Jeg har desværre ikke tal på de andre men det lyder det til i har ;)
Vi er ved at få lavet en markeds analyse der vil oplyse de områder vi er førende på, den skal jeg selvfølgelig nok poste... Vil du se regnskaber er de jo offentlige tilgængelige..
Ja meget bekevemt sammenligner de sig heller ikke med os:-)
Jeg glæder mig til jeres Markedsanalyse.. Hvad er jeres analyse baseret på? Leads generet og hvordan sammenligner i med andre aktører på markedet?
Jeg kritiserer ikke jeres netværk, tværtimod, men jeg syntes det er noget af en statement at komme med når i ikke er færdig med en markedsanalyse. Kom med nogen tal, også skal jeg skamrose jer, for så er det sku stort gjort.
Jeg glæder mig til jeres Markedsanalyse.. Hvad er jeres analyse baseret på? Leads generet og hvordan sammenligner i med andre aktører på markedet?
Jeg kritiserer ikke jeres netværk, tværtimod, men jeg syntes det er noget af en statement at komme med når i ikke er færdig med en markedsanalyse. Kom med nogen tal, også skal jeg skamrose jer, for så er det sku stort gjort.
Forventer den er færdig i q1 den vil ligge vægt på mængden af trafik, mængden af leads, vækst, overskud og meget mere...
Vi sammenligner os med alle lead genererings netværk i skandinavien..
Vores EBITDA er et tal der allerede nu dokumentere vi er størst hvis du vudere på overskuddet:-)
Samtidig fortæller kunderne os i marked vi leverer mest, så derfor tør jeg godt kalde os størst selvom du har ret det er noget af et statmenet at komme med:-)
På vores facebook side kan du f.eks. læse Home enters udtalese om os, der også underbygger min udtalese.. Homeenter har gennem de sidste 10 år været en af de største aftager af leads på det skandinaviske marked.
Vil lige støtte op omkring Orville. Det er et meget seriøst firma der kan deres kram. Jeg kan ikke udtale mig om hvorvidt det er nordens største eller ej, men som sagt er regnskaberne frit tilgængelige også kan folk jo selv vurdere om det er fup eller fakta. De tal jeg har set viser et klart billede der er positivt.
Indrømmer gerne at jeg ikke har været den mest hyppige bruger af Orvillemedia, men har intet med design eller de personer som er bag :).
Men har snakket en del med Tim og Dennis fra orville på det seneste og de sælger sig selv godt. Så er igang med at give dem et cut, og bruge dem lidt ;). De virker meget sympatiske og man ryger sku lidt med, især når man ser på den bommert som IQmedier har lavet og den service som f.eks. Euroads leverer.